ایرنا نوشت:

جشن گلریزان برای جمع آوری هدایای نقدی به منظور آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در سالن ابن سینای شهر همدان برگزار شد.

در این آیین معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان، مدیرکل امور هماهنگی استان های ستاد دیه کشور، مدیرکل زندانها و جمعی از مسوولان استان همدان حضور داشتند.
پیش از برگزاری مراسم کلیپی مختص به دو بدهکار مالی پخش شد که یک مورد از آن مربوط به یکی از دانشجویان دختر دانشگاه همدان بود که به علت ضمانت برادر و امضای چک هفت میلیاردی راهی زندان شده بود.
جعفر دهقان از میهمان ویژه جشن گلریزان همدان بود که برای سخنرانیه مربوطه حاضر شد ولی پس از گذشت دقایق کوتاهی از سخنرانی با چشمانی اشک آلود سن را ترک کرد.
وی که دوباره برای سخنرانی دعوت شد از حرکت ناپسند و ناشایست یک برادر که منجر به زندانی شدن این دختر جوان شده بود گلایه کرد.
این بازیگر سینما عنوان کرد: مگر می شود در کشور مسلمانی همچون ایران با وجود افراد مومن و متعهد شاهد حضور افراد بی گناه بواسطه یک اشتباه سهوی در پشت میله های زندان بود.
دهقان با دعوت از حاضران به کمک های نقدی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد همدان گفت: برای آزادی زندانیان آمادگی حضور در درب تمامی منازل و جمع آوری کمک های مردمی را دارد و این اقدام را برای خود افتخاری بزرگ می داند.
وی افزود: همچنین برای کسب رضایت شکات پرونده این دختر جوان حاضر است با تمامی آنها صحبت کرده و صدها بار برای دریافت رضایت شکات از تهران عازم همدان شود.

 

1717

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    14 0
    احسنت...