۰ نفر
۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲
کدام سالن سینما محبوب تهرانی‌هاست؟

فروش متوسط ماهیانه۳۰ سینمای کشور از در ابتدای سال ۹۴ از سوی موسسه سینما شهر اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس اعلام موسسه سینما شهر، سینما کورش تهران با فروش متوسط ۸۶۲ میلیون تومان در ماه در سه ماهه نخست سال ۹۴ بیشترین فروش متوسط کل سینماهای کشور را به خود اختصاص داده است.

این سینما در سال ۹۳ به طور متوسط هر ماه ۴۹۷ میلیون تومان فروش داشته است.

پردیس سینمایی آزادی با فروش ۶۴۳ میلیون تومان به طور متوسط در هر ماه در ابتدای سال ۹۴، پس از سینما کورش بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است. این سینما در سال های ۹۱ تا ۹۳ نیز به ترتیب به طور متوسط در هر ماه ۲۵۲ میلیون، ۳۹۰ و ۵۶۵ میلیون تومان فروش داشته است.

پردیس هویزه مشهد نیز با فروش متوسط ماهانه ۳۷۶ میلیون تومان در ابتدای سال ۹۴ در رتبه بعدی قرار دارد. این سینما در سال های ۹۱ تا ۹۳ نیز به ترتیب به طور متوسط در هر ماه ۹۶، ۱۶۱ و ۲۷۳ میلیون تومان فروش داشته است.

پردیس سینمایی ملت نیز با فروش متوسط ماهانه ۲۸۸ میلیون در سه ماه نخست سال ۹۴ در رتبه چهارم فروش سینماها قرار دارد.
این سینما از سال ۹۱ تا ۹۳ در هر ماه به طور متوسط ۱۸۰، ۲۲۲ و ۲۶۷ میلیون تومان فروش داشته است.

سینما فرهنگ تهران نیز در سه ماهه نخست امسال به طور متوسط در هر ماه ۲۵۳ میلیون تومان فروش داشته است. متوسط فروش این سینما در هر ماه در سال های ۹۱ تا ۹۳ به ترتیب ۱۳۶، ۱۴۶ و ۱۶۵ میلیون تومان بوده است.

پردیس زندگی نیز در جایگاه بعدی از منظر متوسط فروش در هر ماه قرار دارد. این سینما در سه ماهه نخست امسال ۲۴۲ میلیون تومان فروش داشته و در سال های ۹۱ تا ۹۳ نیز به طور متوسط در هر ماه ۱۷۶، ۱۹۶ و ۲۵۵ میلیون تومان فروش داشته است. سینما ایران تهران با فروش متوسط هر ماه ۱۴۶ میلیون تومان در هر ماه در سال ۹۴ و فروش ۸۳ میلیون تومان، ۷۵ و ۹۹ میلیون تومان در سال های ۹۱ تا ۹۳ در جایگاه بعدی قرار دارد.

سینما ساویز کرج نیز در این رتبه بندی با فروش متوسط هر ماه ۱۴۲ میلیون در ابتدای سال ۹۴ و ۶۴، ۷۱ و ۱۳۷ میلیون تومان از سال ۹۱ تا ۹۳ به صورت ماهانه در جایگاه بعدی قرار دارد.

اریکه ایرانیان نیز در سال ۹۴ به طور متوسط در هر ماه ۱۳۵ میلیون فروش داشته است. این سینما از سال ۹۱ تا ۹۳ به طور متوسط ۱۴۱، ۱۰۲ و ۱۱۴ میلیون تومان در هر ماه فروش داشته است.

سینما ماندانا نیز با فروش متوسط ۱۲۳ میلیون در ابتدای سال ۹۴، ۱۲۴ میلیون در سال ۹۳، ۷۲ و ۷۷ میلیون تومان در سال ۹۲ و ۹۱ به ترتیب در رتبه بعدی قرار دارد.
سینما جوان با فروش ۱۱۳ میلیون تومان در سه ماهه نخست سال ۹۴ در رتبه بعدی قرار دارد. این سینما به طور متوسط در هر ماه از سال ۹۲ تا ۹۳ به ترتیب ۲۳ و ۷۲ میلیون تومان فروش داشته است.
سینما قدس اصفهان نیز با فروش ۱۰۹ میلیون تومان به طور متوسط در هر ماه در سال ۹۴ در رتبه بعدی قرار دارد. این سینما از سال ۹۱ تا ۹۳ به طور ماهانه ۲۱، ۳۱ و ۹۱ میلیون تومان فروش داشته است.

سینما مرکزی با فروش ۹۲ میلیون تومان در هر ماه در ابتدای سال ۹۴ و فروش ۶۸، ۷۳ و ۹۴ میلیون تومان به طور متوسط در هر ماه از سال ۹۱ تا ۹۳ در رتبه بعدی قرار دارد.

سینما شکوفه با فروش متوسط ماهانه ۸۸ میلیون تومان در ابتدای سال ۹۴، ۱۰۶ میلیون در سال ۹۳، ۶۸ میلیون در سال ۹۲ و ۶۵ میلیون تومان در سال ۹۱ سینمای بعدی از منظر فروش ماهیانه است.

سینما فلسطین نیز با فروش متوسط ۵۲ میلیون تومانی در ابتدای سال ۹۴ در رتبه بعدی قرار دارد. این سینما از سال ۹۱ تا ۹۳ به ترتیب در هر ماه ۳۰، ۳۳ و ۴۶ میلیون تومان فروش داشته است.

در گزارش اعلام شده از سوی موسسه سینما شهر، سینماهای آفریقای تهران به ترتیب از سال ۹۴ تا ۹۱ (۵۲، ۳۳، ۳۴ و ۴۳ میلیون تومان در هر ماه)، بهمن تهران (۴۹، ۴۵، ۱۵ و ۲۴ میلیون تومان)، آفریقای مشهد (۴۹، ۵۰، ۴۰ و ۴۰ میلیون)، استقلال تهران (۴۹، ۴۷، ۳۲ و ۲۶ میلیون)، موزه سینما (۴۴، ۳۵ میلیون در سال ۹۴ و ۹۳)، قدس تهران (۴۲، ۵۵، ۲۲ و ۲۹ میلیون تومان)، ساحل اصفهان (۳۹، ۴۲، ۲۴ و ۳۲ میلیون تومان)، پردیس راگا (۳۸، ۴۵، ۳۱ و ۲۹ میلیون تومان)، سپیده تهران (۳۸، ۳۲، ۱۹ و ۹ میلیون تومان)، عصر جدید (۳۶، ۳۲، ۲۲ و ۲۸ میلیون تومان)، سمرقند تهران (۳۵، ۴۰ و ۱۵ میلیون تومان)، سعدی شیراز (۳۵، ۴۴، و ۱۴ میلیون تومان)، تک صفاییه (۳۴، ۴۱، ۲۵ و ۲۳ میلیون تومان)، پارس تهران (۳۴، ۳۰، ۲۵ و ۲۴ میلیون تومان) و پردیس چارسو با فروش ۳۲ میلیون تومان به طور متوسط در هر ماه در ابتدای سال ۹۴ در رتبه های بعدی قرار دارند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    15 0
    کاش تو شهرهای دیگه ایران هم 2 تا از این سینماها بود
  • بی نام A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    1 0
    کوروش معضل بزرگش دسترسی و پارکینگه..... یه وقتا باعث میشه ستاری قفل شه که راه در رو هم نیست
  • بی نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    7 1
    سینما فرهنگ با دو تا سالن به این آمار فروش رسیده. اگر فروش هر سالن و ظرفیت سینما رو در نظر بگیریم فکر می کنم رتبه یک متعلق به سینما فرهنگ باشه
  • منصور RO ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    7 0
    امروز رفتم یکی از همین سینماهای میدون انقلاب برای دیدن فیلم «عصر یخبندان». چشمِ تون روز بد نبینه وسطِ پیام های بازرگانی بود که سه نفر از دست اندرکاران و کارکنانِ همین سینما وارد سالن شدند و چراغ های اصلی را روشن کردند. چند دقیقه بعد فیلم شروع شد و من همراه با یک تماشاچیِ دیگر هرچه فریاد می زدیم که «آقا فیلم شروع شده، چراغ ها رو خاموش کنید» هیچ یک از آن سه نفر حرف ما را حساب نکردند و هم چنان مشغول کارِ خود بودند. در نهایت راضی شدند که چراغ ها را خاموش کنند... ادامه دارد
  • منصور RO ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    6 0
    ادامه ی کامنت قبلی بعد از خاموش شدنِ چراغ ها، صدای چکش کاری از بیرون سالن شروع شد و تا حدود 15 الی 20 دقیقه این صدا رو مخِ ما بود و مسئولی حاضر به خفه کردن آن نبود. زمان گذشت تا رسید به سکانسی که «آنا نعمتی» و «محسن کیایی» در حال رانندگی به سمت خانه ی دخترخاله ی «فرهاد اصلانی بودند. در همین جا، تصویر فیکس شد و ما فقط صدای بقیه ی فیلم را می شنیدیم هیچ کس در آپاراتخانه نبود که این معضل را حل کند. به همین دلیل، دوباره من و همون تماشاچی قبلی، اعتراض کردیم و دنبالِ کسی بودیم تا این مشکل را حل کند اما واقعاً هیچ کس نبود من به بیرون از سالن رفتم و خود را به قسمت فروش بلیط رساندم که حداقل یک نفر را برای حل کردن این معضل پیدا کنم و بالاخره موفق شدم اما تا حل شدن مشکل، حدودِ هفت هشت دقیقه گذشت...
  • بی نام A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
    2 1
    سینما چارسو از نظر سالن، صندلیها و امکانات صوتی و تصویری سینمای اول تهرانه، هرچند موقع خروج از پارکینگ در ساعات شلوغ قدری مشکل وجود داره