۰ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۵
اپرا وینفری در «زندگی جاودانه هنریتا لاکس»

اپرا وینفری در فیلم «زندگی جاودانه هنریتا لاکس» محصول شبکه اچ‌بی‌او بازی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وینفری علاوه بر نقش‌آفرینی مدیر تولید این فیلم است. این فیلم با اقتباس از کتاب پرفروش ربکا اسکلوت با همین نام ساخته می‌شود.

کتاب «زندگی جاودانه هنریتا لاکس» زندگینامه هنریتا لاکس را روایت می‌کند. لاکس زن سیاه‌پوست فقیری بود که سال 1951 در اثر ابتلا به سرطان دهانه رحم درگذشت. نکته اصلی ماجرا این است که پزشکان بدون اجازه قسمتی از غدۀ سرطانی او را برای پژوهش‌های پزشکی برداشتند. این سلول‌ها را جورج اوتو گی کشت داد، تا به منبعی بی‌انتها برای تولید سلولهای نامیرا و جاودانه‌ای تبدیل شوند که برای تحقیقات و پژوهش‌های پزشکی به کار می‌روند.

جرج سی‌ولف فیلمنامه این اثر تلویزیونی را نوشته و کارگردانی آن را نیز خود بر عهده دارد. کار تولید این فیلم از تابستان آغاز می‌شود. پسرها و نوه هنریتا لاکس به عنوان مشاوره در این پروژه حضور دارند.

اپرا وینفری از سرشناس‌ترین چهره‌های تلویزیونی آمریکا است. او علاوه بر حضور موفق در تلویزیون در فیلم‌های سینمایی مطرحی چون «سلما» به کارگردانی آوا داورنای و «پیشخدمت» به کارگردانی لی دانیلز ایفاگر نقش مکمل زن بوده است. او برای بازی در فیلم «رنگ ارغوانی» نامزد جایزه اسکار شد و جایزه امی را برای مدیریت تولید فیلم تلویزیونی «سه‌شنبه با موری» از آن خود کرد.

منبع : هالیوودریپورتر

58241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =