میزان نوشت: عضو هیئت رئیسه مجلس به فیش حقوقی 150 میلیونی منتشر شده منتسب به وی واکنش نشان داد.

در روزهای منتهی به انتخابات که تنور تخریب و تخطئه از سوی برخی نامزدها و هوادارن آن ها گرم شده بود، فیشی حقوقی منتسب به علیرضا منادی سفیدان از اعضای هیئت رئیسه مجلس در فضای مجازی منتشر شد؛ در فیش حقوقی مزبور دریافتی های کلان ماهانه قید شده بود که به گفته وی به هیچ وجه با واقعیت منطبق نبود و تاثیر زیادی در کاهش آرای وی داشت.

در این فیش جعلی دریافتی ماهانه منادی سفیدان حدود 150 میلیون تومان قید شده بود. که وی چنین رقمی را قویا تکذیب کرد و انتشار آن را یک بداخلاقی سیاسی دانست که مع الاسف در ایام رقابت های انتخاباتی فزونی می یابد.

انتشار فیش حقوقی جعلی بداخلاقی بود

علیرضا منادی نماینده مردم آذرشهر و اسکو و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی  درباره انتشار تصویر فیش حقوقی منتسب به وی در شبکه های اجتماعی که مبلغ 150 میلیون تومان را نشان می دهد و در مدت اخیر حاشیه های زیادی را ایجاد کرده، گفت: این فیش حقوقی در شب قبل از آغاز رای گیری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شده و بداخلاقی و بدعت ناروایی بوده است.

وی با بیان اینکه اصولا چنین رقمی از دستمزد برای هیچ فردی در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد عنوان کرد: تمام حقوقی که من به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان آذربایجان شرقی گرفته ام تا ریال آخرش را به دانشجویان بی بضاعت دادم و نامه و سند آن هم موجود است.

منادی ادامه داد: حقوق من در بیش از دو سال مسئولیتم در دانشگاه آزاد که اگر اشتباه نکنم 60 میلیون تومان یا کمی بیشتر از آن می شد را یکجا به حساب قرض الحسنه دانشجویی دادم.

این عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه این شیطنت هم اکنون در قوه قضائیه و همچنین توسط پلیس فتی در حال پیگیری است گفت: حتی بانک ملی نیز آن فیش جعلی و دروغ منتسب به من را تکذیب کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه جعل این فیش حقوقی تاثیر زیادی در شب قبل از مرحله دوم انتخابات داشت و خیلی ها آن را باور کردند یادآور شد: من از مجلس حقوق نمی گیرم بلکه تنها در آمد من از تدریس در دانشگاه تهران است.
27213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر تبریز اوغلی IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
    0 0
    شما راست میگین..
  • بی نام GB ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
    0 0
    این هم یه مسخره بازیه که من از مجلس حقوق نمی‌گیرم من از دولت حقوق نمی‌گیرم من از بابت مدیر کلی حقوق نمی‌گیرم من از بابت عضویت در هیئت مدیره حقوق نمی‌گیرم من از امام جماعت بودن حقوق نمی‌گیرم من از . . . حقوق نمی‌گیرم همه هم الحمدالله عضو هیئت علمی هستند و معلم و فقیر بیچاره و از دانشگاه حقوق می‌گیرند آخه این چه دانشگاهیه که نصفشون این و اون ور مشغول کار هستند و حقوق اونها رو پرداخت می‌کنه؟
  • بی نام IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
    0 0
    اگر حقوقت را به دانشجویان بی بضاعت دادی اونوقت خودت با چی زندگی کردی ؟ میشه ریاکاری و تزویر را بس کنید واقعا" مملکت دچار چه سرطانی شده ریا ریا ریا ریا ریا فقط با ....
  • بی نام A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
    0 1
    بدجوری هول شده حالا 150 نبوده حتما صد یا صد و بیست بوده