حسین هدایتی اعلام کرد که برای تصاحب پرسپولیس جنگی در کار نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین هدایتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «مطلع شدم كه گفته اند، اينجانب مانع از ادامه فعاليت اسپانسرى شركت اول فصل هستم! در حالى كه همگان شاهدند كه اعلام شده بود با اسپانسر يك طرفه فسخ شده و مدتى پرسپوليس بدون حامى مالى بود تا جايي كه در نيم فصل براى تقويت تيم از من به عنوان يك هوادار كمك خواستند و حقير نيز به عشق هواداران، مبالغى پرداخت كردم. سپس در جلساتى كه خدمت مسئولين بوديم تقاضاى كمك مجدد به تيم را مطرح كردند كه بدون اينكه قرارداد اسپانسرى يا حضور در هيئت مديره داشته باشم، چند ميليارد تومان بدون چشم داشت و به صورت بلاعوض و قرض الحسنه پرداخت كردم و فكر مي كنم قسمتى از آرامش و نتايج اخير، گواه بر آن است. بحمدالله ساعت ٣:٣٠ صبح امروز هم پاداش پيروزى اخير در فرودگاه تقديم بچه ها شد.
اما اين گود و اين ميدان، اگر ديگرانى هستند كه اكنون اين باشگاه محبوب را حمايت و پشتيبانى كنند، به نفع آنان كنار مي روم و از آنها نيز به عنوان يك هوادار تشكر مى كنم. البته اميدوارم خيل عظيم هواداران اين باشگاه، مجدداً شاهد اختلاف افكنى و ترك خدمت مسئولين نباشند.
براى حقير بيش از هر چيز موفقيت و سربلندى پرسپوليس و شادى هواداران مهم است. تا زمانى كه زنده ام هرگاه نياز بوده و باشد و اجازه دهند وارد گود شده و انجام وظيفه مى كنم، بدون اينكه تحت نام اسپانسر يا هر عنوانى كه نياز به حضور فيزيكى من داشته باشد.
هواداران و مسئولين ذيربط بدانند، در شرايطى كه اول با لطف خدا، بعد تلاش و آرامش اعضاى تيم، پيروزى هاى پياپى حادث شده است، سكوت مى كنم و كنار مي روم تا ثابت شود جنگى در كار نيست و آقاى معاون نيز تصميم خود را عملى كند!
اميدوارم به فضل خداوند، در روز مزايده اتفاق مباركى در انتظار باشگاه محبوبم باشد.
يا على»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =