هادی نوروزی پس از برخورد سنگینی که در تبریز با دروازه‌بان گسترش فولاد در هفته بیست ‌و ‌نهم لیگ داشت، از ناحیه سر و گردن به شدت آسیب دید.

خبرورزشی نوشت: این بازیکن از آن زمان تا دیدار رفت مقابل الهلال عربستان مجبور بود سرش را باندپیچی کرده و با آن تمرین و بازی کند. با هادی قبل از سفر به عربستان چند دقیقه‌ای گپ زدیم:

براي همه سؤال شده كه چطور ممكن است مدت درمان تو تا اين حد طول بكشد؟
من برخورد بسيار سختي با گلر گسترش داشتم و همان‌طور كه در مصاحبه قبلي به خبرورزشي گفتم، ممكن بود كارم به بيمارستان بكشد و فصل را از دست بدهم. باور كنيد با اينكه مدت تقريباً زيادي از آن بازي مي‌گذرد اما هنوز از ناحيه سر احساس درد دارم. گردنم هم كمي درد مي‌كند. باز هم خدا را شكر كه فقط بخشي از سرم آسيب ديد و جمجمه‌ام نشكست. شدت و وخامت مصدوميتم به حدي بود كه بعد از بازي با گسترش، با اين احتمال كه ضربه مغزي شده‌ام، مرا به بيمارستان فرستادند. آن شب كه به تهران برگشتيم، تا سحر در بيمارستان بودم و آزمايش مي‌دادم. به همين علت سرم را در تمرين و بازي‌ها باندپيچي كردم.

شرايط پرسپوليس به نظر خيلي خوب مي‌رسد. نظر تو چيست؟
بله بعد از برد مقابل بنيادكار ازبكستان توانستيم استقلال را هم شكست بدهيم كه واقعاً كار بزرگي بود. در كنترل بازي، گلزني و بسته نگه داشتن دروازه‌مان عملكرد فوق‌‌العاده‌اي داشتيم و توانستيم در پايان فصل هديه خوبي به هواداران بدهيم. بعد هم الهلال را در آخرين ثانيه‌هاي بازي شكست داديم تا به لحاظ روحي پيشرفت كنيم. حالا هم فكر مي‌كنم شرايط‌مان خيلي خوب باشد.

به دربي اشاره كردي. پاس گل آن بازي را خودت دادي. اتفاقي بود؟
نه اتفاقي كه نبود چون ما روي اين مدل از گلزني تمرين داشتيم. بارها كار كرده بوديم و وقتي ضربه كاشته به سودمان سوت خورد، همان كار را انجام داديم. مي‌توانيد از تك‌تك بازيكنان هم اين موضوع را بپرسيد كه آن توپ با چه هدفي ارسال شد. به ‌هر‌ حال خوشحالم كه دوباره در يك دربي ديگر توانستم براي پرسپوليس مفيد باشم. اميدوارم هواداران از همه ما رضايت داشته باشند.

با اين حال فصل براي پرسپوليسي‌ها اصلاً خوب نبود. قبول داري؟
بله يكسري مشكلات از ابتداي فصل داشتيم و باعث شد نتوانيم آن‌ طور كه دل‌مان مي‌خواهد، نتيجه بگيريم. به خصوص كه ثبات كاملي در تيم نداشتيم و بي‌پولي‌ها هم شرايط‌مان را بدتر كرد. من نمي‌توانم همه مشكلات را بگويم چون مردم تمام مسائل را ديدند ولي بدانيد در تمام اين سال‌ها تا اين حد وضعيت اقتصادي پرسپوليس بد نبود. پس از آن هم يكسري حاشيه‌ها وجود داشت كه به تيم ضربه زد.

مثلاً بي‌انضباطي‌ها!
شايد اين‌طور باشد اما برانكو و آقاكريم با هم توانستند تيم را جمع و جور كرده و حاشيه‌ها و بي‌انضباطي‌ها را از بين ببرند.

برسيم به بازي الهلال. مي‌گويند نقشه‌هاي زيادي براي‌‌تان كشيده‌اند تا در عربستان همه چيز را تلافي كنند!
چه چيزي را تلافي كنند؟ ما با استفاده از تاكتيك‌هاي فوتبالي و حمايت هواداران‌مان توانستيم بازي با الهلال را ببريم. اين پيروزي براي پرسپوليس حياتي بود. خدا را شكر كه نيمه اول اين مرحله به نام ما شد. آنها احتمالاً توقع داشتند طرفداران پرسپوليس اصلاً به ورزشگاه نيايند! وگرنه دليلي ندارد بابت آن باخت، تا اين حد سر و صدا به راه بيندازند. چه مشكلي در ديدار رفت وجود داشت كه بخواهند نسبت به آن اعتراض كنند؟ همين بازي را ببينيد كه در چند صحنه، داوري‌ها به سود آنها بود.

رك و روراست بگو، از الهلال عربستان نمي‌ترسيد؟
نه اصلاً. دليلي ندارد بترسيم. حالا كه در يك‌قدمي صعود قرار گرفته‌ايم، بايد همه ترس و نگراني‌ها را كنار بگذاريم و به سراغ اين بازي برويم تا باز هم هواداران را خوشحال كنيم. همه ما به صعود فكر مي‌كنيم و مي‌خواهيم با يك بازي خوب، توانايي‌هايمان را نشان دهيم. هرچند مشكلات زيادي در همين سفر ما به عربستان قبل از اينكه تهران را ترك كنيم، وجود دارد ولي بايد به آينده خوشبين باشيم. من فكر مي‌كنم توانايي كسب حداقل يك تساوي در عربستان را داريم و مي‌توانيم صعود كنيم.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =