سردارجعفری:باید ازمناقشه بر سرمتن برجام پرهیز کرد/انقلاب اسلامی قابل تبدیل شدن به جمهوری اسلامی نیست

تسنیم نوشت: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی قابل تبدیل شدن به جمهوری اسلامی نیست، گفت: باید مراقب نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی دشمن باشیم.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در کنگره سرداران و 2400 شهید استان چهارمحال و بختیاری با گرامی‌‌داشت یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: برخی امروز می‌گویند انقلاب اسلامی به جمهوری اسلامی تبدیل شده که این یکی از حرف‌های پوشش‌دار است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: باید مراقب نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی دشمن باشیم که دنبال این هستندکه بگویند دیگر انقلاب شده و نگران انقلاب نباشید دنبال اهداف انقلاب نباشید، نظام مستقر شده و حالا بیاییم به مسائل خود بپردازیم، کاری به غزه و فلسطین و زورگویی‌های غربی‌ها در منطقه نداشته باشیم" در حالی که حیات ما در انقلاب اسلامی است.

جعفری ضمن گرامیداشت مقام خانواده‌های شهدا گفت: امیدوارم جامعه ما قدر این خانواده‌ها را بیشتر دانسته و توفیق خدمت گزاری بیشتری به آنها داشته باشد.

وی افزود: ما باید به ترسیم راه شهدا پرداخته و بدانیم خط مشی آنها چه بوده روی چه اصولی تمرکز کرده و چه مسیری را برای تحقق اهداف خود انتخاب کرده بودند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: تنها از این طریق است که می‌توانیم در امروز و آینده انقلاب اسلامی در مسیر شهدا حرکت کرده و به دنبال تحقق همان اهدافی باشیم که آنها بودند.

جعفری تأکید کرد: راه شهدای ما استقامت در برابر نظام سلطه بود استقامت و پایداری در تمامی ابعاد آن.

وی تصریح کرد: آنها به گواه قرآن هیچ‌گاه دربرابر فشارها، تهدیدها، تحریم‌ها و سختی‌ها سست نشده و ضعفی از خود نشان ندادند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: خط مشی شهدا این بود که هیچ‌گاه تسلیم دشمن نشده و حرف زور دشمنان را نپذیرفتند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که باید از مناقشه بر سر متن برجام پرهیز کرد، بیان کرد: آمریکایی‌ها از ابتدای انقلاب به دنبال نفوذ در ایران بودند ولی تمام تلاش‌هایشان بی‌نتیجه مانده اما امروز نفوذ دشمن یکی از مهم‌ترین تهدیدات است.

جعفری با اشاره به این‌که ما در این کنگره‌ها برای اینکه حق شهیدان را ادا کنیم باید به ترسیم راه شهیدان بپردازیم گفت: راه شهیدان همان استقامت و پایداری در برابر نظام سلطه در ابعاد مختلف آن است.

وی بیان داشت: همه تلاش‌های آنان بر این است که ملت ایران را به عقب برانند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه مخالفان راه انقلاب نمی‌توانند هدف خود را به صورت مستقیم به مردم بگویند، گفت: آن‌ها از راه‌های پشت پرده و پنهانی مثل دوگانه حرف زدن که خیلی‌ها را به اشتباه می‌اندازد، صحبت می‌کنند.

جعفری با بیان اینکه بعضی‌ها فقط انقلابی بودند ولی انقلابی اسلامی نبودند، خاطرنشان کرد: برای مقابله با راه راستین انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری ترسیم می‌شود مخالفت‌های مستقیم و غیرمستقیم زیادی صورت می‌گیرد.

وی با بیان این‌که چهار فتنه بزرگ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران که توسط آمریکایی‎‌ها و همکارانشان در داخل طراحی شد بود، گفت: جنگ تحمیلی هشت ساله، فتنه بعد از دوم خرداد، فتنه هشت ماهه سال 88 و فتنه بزرگ هسته‌ای از جمله این‌ها هستند.

جعفری تصریح کرد: مسیر تصویب برجام باید توسط مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی پیش برود.

وی با بیان این‌که اگر توافق تصویب شود ما وارد فضای جدیدی می‌شویم گفت: دشمنان در داخل و خارج به دنبال ایجاد فضایی برای به بیراهه کشاندن انقلاب هستند.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =