منصوریان: این تقدیر در شان جواد نکونام نبود/ در ورزشگاه با 100 هزار تماشاگر از او تقدیر می کنیم

سرمربی استقلال می گوید با افشارزاده حرف زده و می خواهند برای نکونام یک بازی خداحافظی بگذارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان سرمربی استقلال به تقدیر از جواد نکونام واکنش نشان داد. باشگاه نفت امشب بین دو نیمه بازی با استقلال چنین کاری کرد و منصوریان حالا در این باره می گوید: «من با آقای افشارزاده و پورحیدری حرف زدم و قرار شدشرایط فراهم شود یک بازی دوستانه خوب برای او بگذاریم.» منصوریان ادامه داد: «این تقدیر در ورزشگاه خالی به هیچ وجه کار استقلال نبود. البته نفت عادت کرده بدون تماشاگر از کسی تقدیر کند چون تماشاگر ندارد.» منصوریان در ادامه می گوید: «ما در ورزشگاه 100 هزار نفری از نکونام تقدیر می کنیم. این بازیکن سال ها کاپیتان تیم ملی بوده. باید مراسمی در شان جواد نکونام برگزار کنیم. این مراسم در شان او نبود.»

منصوریان درباره عملکرد بازیکنان جدیدش می گوید: «دوست داشتم هوادار خریدهای جدید ما را به جلوی هل دهد. من به صحبت هایی که شده اعتقاد دارم و معتقدم خریدهایمان با حوصله انجام شده است. » 

سرمربی استقلال درباره خالی بودن شماره 12 استقلال در بازی امروز توضیح می دهد: «تا ساعت 20:15 صبرکردیم ITC رابسون بیاید و مسوولان چنین چیزی را گفتند که لیست را بدهید و بعدا بازیکن را اضافه کنید. من اگر اطمینان نمی کردم روی اسم حاج محمدی تیک نمی زدم. چون وقتی خواستیم حاج محمدی را به میدان بفرستیم، دیگر به ما اجازه ندادند. به نظرم سر من کلاه رفت.»
 

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =