لاریجانی: شرایط اقتصادی که بازتر شود باید به ورزش توجه بیشتری شود

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد در صورتی که شرایط اقتصادی کشور بازتر شود، باید به ورزش توجه بیشتری شود.

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی در حاشیه بازدید از اردوی ورزشکاران المپیکی علت حضور خود را در مجموعه ورزشی آزادی، «گفتن خسته نباشید» به قهرمانان و مربیان آنها عنوان کرد و افزود: ورزشکاران تمرینات سختی دارند و ملت ایران باید بدانند در پشت قهرمانی و مدال آوری قهرمانان آنان، سال ها تمرین سخت قرار دارد.

وی افزود: الحمدالله قهرمانان ایران، مربیان خوبی دارند و از نظر روحی شاداب و امیدوار بودند؛ فکر می کنم در دو سه رشته ای که بازدید کردم با دست پر از بازی های المپیک به میهن بازخواهند گشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که حضور وی و سایر مسئولان ارشد کشور تا چه اندازه می تواند در روحیه قهرمانان المپیکی تاثیرگذار باشد، گفت: قهرمانان ایران شایسته تقدیر هستند؛ جوانان خوبی داریم که با برنامه ریزی در حال پیشرفت هستند و امیدوارم بتوانند در بازی های المپیک حضوری شایسته داشته باشند.

لاریجانی درباره کمک مجلس و نمایندگان به وزارت ورزش به ویژه در زمینه بودجه، گفت: مجلس تمامی تلاش خود را برای حمایت از ورزش کشور انجام می دهد؛ مجلس حتی برای سال 1395، بودجه ورزش را به جهت قرارداشتن در سال المپیک اضافه کرد.

وی در عین حال بودجه اختصاص یافته به ورزش کشور را ناکافی دانست و افزود: شرایط مجموعه ورزش کشور سخت است ولی آینده امیدوارکننده ای دارد؛ شرایط اقتصادی که بازتر شود باید به ورزش نیز توجه بیشتری شود.

علی لاریجانی همچنین در بازدید از اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی اعزامی به بازی های ریو گفت: خیلی راغب بودم از نزدیک و پیش از آغاز مسابقات، ملی پوشان کشورمان را ببینیم و با شما گفت وگو کنم.

او افزود: تمرینات شما نشان داد که به لحاظ فنی و روحی به بهترین سطح از آمادگی رسیده اید.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن آرزوی موفقیت برای ملی پوشان کشتی ایران تصریح کرد: انتظار مردم از رشته های پرمدال مثل کشتی بالا است و امیدوارم دست پر به کشور بازگردید.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =