دو کودک بندرعباسی در حادثه آتش سوزی جان باختند

معاون عملیات سازمان آتش نشانی بندرعباس گفت: دو کودک خردسال چهار و 9 ساله در حادثه آتش سوزی در شهرک پیامبراعظم (ص) این شهر جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، حسن امینی زاده افزود: این حادثه بعد از ظهر روز گذشته در طبقه سوم یک واحد آپارتمانی در شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس زمانی رخ داد که دو کودک در منزل تنها بوده و با وسایل آتش زا بازی می کردند.

وی بیان داشت: آتش سوزی از آشپزخانه منزل شروع شده و با پخش دود دراتاق های دیگر موجب خفگی این دو برادر چهار و 9 ساله شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی بندرعباس اظهارکرد: هنگام آتش سوزی پدر و مادر این کودکان در خانه نبوده و در آپارتمان نیز قفل بوده است.

امینی زاده افزود: حادثه ساعت 13 و 18 دقیقه ظهر توسط شهروندان به مرکز 125 اطلاع داده شد و ماموران چهار دقیقه پس از اعلام گزارش در محل حاضر شدند اما زمان وقوع آتش سوزی خیلی قبل تر از آن بوده به طوری که این دو کودک بر اساس اعلام اورژانس بندرعباس نیم ساعت پیش از حضور ماموران آتش نشانی فوت کرده بودند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی بندرعباس گفت: علت آتش سوزی توسط کارشناسان علل حریق سازمان در دست بررسی است و به زودی اعلام خواهد شد.

وی از شهروندان بویژه پدر و مادران خواست از تنها گذاشتن کودکان خردسال در خانه خودداری کنند، 

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =