حجت الاسلام مهدی طائب اخیرا در نشستی به حوادث شیراز واکنش نشان داد.

طائب با اشاره به حوادث شیراز گفت:یک مشت حزب‌اللهی حرف گوش نکن. آدم نمی‌داند واقعاً با اینها چه کار کند؟ چرا این کارها را می‌کنید؟ اگر ما مقلد آقا هستیم، آقا فرمود این کارها را نکنید. اینجا را ببینید.  

دفتر امام جمعه شیراز و نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس به دنبال حوادث اخير شيراز و پيامدهاي آن، بيانيه‌اي در جهت تنوير افكار عمومي صادر و منتشر كرد.اینجا را ببینید.  

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط مرگبار نوجوانی از پشت‌بام در پی انفجار مواد منفجره در پشت بام خبر داد.اینجا را ببینید.  

کاپیتان تیم ملی می گوید: مي‌توانم بگويم دو خاطره خوب و بد امسالم به تورنمنت جام جهاني و جام ملت‌ها بازمي‌گردد. بهترين خاطره امسالم حضور در برزيل كنار تيم ملي بود و بدترين خاطره‌ام حذف از جام ملت‌ها و باخت به عراق. خيلي دوست دارم يك بار ويليامز را از نزديك ببينم و دوباره از او بپرسم چرا با ايران آن كار را كرد. آرزو داشتم بين 4 تيم بروم و بعد قهرمان جام ملت‌ها شويم..اینجا را ببینید.    
تحقیقات یک موسسه خیریه نشان می‌دهد زنان بیشتر از آن‌که به سلامت خود اهمیت دهند، برای ظاهرشان و تصوری که دیگران از آنها دارند ارزش قائلند. انجمن مبارزه با سرطان سینه ایالات متحده بعد از بررسی 1000 زن، از جمله کالین مک‌لافلاین، همسر وین رونی، فوتبالیست، متوجه شده‌اند که از هر 5 زن، 4 نفرشان شهرت را بر سلامت‌شان ترجیح می‌دهند.اینجا را ببینید.

تصاویر تازه تلویزیونی نشان می‌دهد که قبر صدام حسین دیکتاتور معدوم عراق در جریان نبردهای تکریت مرکز استان صلاح الدین تقریبا به طور کامل ویران شده است.اینجا را ببینید.  

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =