آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی 50 واحدی با اطفای حریق و نجات 50 نفر از ساکنان پایان یافت.

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به خبرآنلاین گفت: در ساعت 22 و 54 دقیقه پنجشنبه شب آتش سوزی در مجتمع مسکونی واقع در شهرک ولیعصر جاده ورامین گزارش می‌شود که پس از اعلام خبر چهار ایستگاه به همراه تجهیزات تنفسی، نردبان و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته ملکی، در محل حادثه مشاهده شد در یک مجتمع مسکونی 10 طبقه 80 واحدی که در هر طبقه هشت واحد مسکونی وجود دارد، طبقه پنجم دچار حریق شده و کاملا شعله‌ور است. آتش از طریق بالکن درحال سرایت به طبقات بالایی بود و تعداد زیادی از ساکنین در طبقات بالایی ساختمان محبوس شده بودند؛ بر همین اساس گروهی از آتش نشانان برای مهار آتش و گروهی برای نجات محبوس شدگان عملیات خود را آغاز کردند.

 تعدادی از محبوس شدگان به پشت بام منتقل و پس از خاموش شدن آتش از ساختمان خارج شدند. عده دیگری نیز در لحظات اولیه از طریق پله‌های ساختمان خارج شدند.

ملکی درخصوص آسیب دیدگان این حادثه گفت: خوشبختانه مامورین آتش نشانی موفق شدند 50 نفر از ساکنین را خارج کنند و حدود 20 نفر به اورژانس تحویل داده شدند که از این تعداد 14 نفر در محل حادثه مداوا شدند و شش نفر از جمله پنج زن و یک مرد به دلیل دود گرفتگی شدیدتر به مراکز درمانی منتقل شدند. این عملیات در ساعت 22 و 17 دقیقه به اتمام رسید.

47282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =