۰ نفر
۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

انگار لوییس فن خال قصد دارد قهرمان نشدن تیمش در فصل قبل را جبران کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او که پس از سالها تغییری بزرگ در سیستم بازی یونایتد ها به وجود آورد و آنها را با سیستم 3-5-2 به زمین فرستاد ، حالا سعی دارد در فصل جدید از خود در برابر انتقادات دفاع کند.
کار این مربی با خرید ممفیس دپای هموطن خود که خیلی هم در جام جهانی خوش درخشید شروع شد. متیو دارمیان دفاع راست تیم ملی ایتالیا که به تازگی اسمی برای خود دست و پا کرده صید دوم این مربی بود . همچنین برگرداندن خاویر هرناندز پس از اتمام قرارداد قرضی اش با رئال اتفاقی است که میتواند هواداران را راضی و امیدوار نگه دارد. چرا که او در مادرید پخته تر شده و با انگیزه جوانی خود میتواند جای خالی فن پرسی پا به سن گذاشته را پر کند.
مورگان اشنایدرلین و باستین شواین اشتایگر دو بازیکنی هستند که از ساوتهمپتون و بایرن مونیخ جذب شده اند تا در کنار کریک خط هافبک قابل اعتمادی را تشکیل دهند.
آخرین خرید منچستر، سرخیو رومرو بود. همان دروازه بانی که ایران را در خلق یک شگفتی مقابل آرژانتین ناکام گذاشت. البته با آمدن او هنوز معلوم نیست ویکتور والدس اولدترافورد را ترک میکند یا دخیا که به رئال خیلی نزدیک است.
آخرین خبری که درباره یک انتقال به منچستر به گوش میرسد، پیوستن پدرو از بارسا به جمع شیاطین سرخ است. اگر این اتفاق بیافتد خط حمله منچستر پس از دو فصل ناکامی میتواند به روزهای اوج خودش برگردد.

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =