رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به موضوع حج 95 و این که هنوز نتیجه مذاکرات با کشور عربستان، صد در صد مشخص نشده است، گفت: مرکز پزشکی حج و زیارت مقدمات آزمون و انتخاب پزشکان در استانها را فراهم کرده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارسال دارو و تجهیزات نیز صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنالاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، دکتر سیدعلی مرعشی گفت: صورت تعیین تکلیف اعزام زائر به عربستان، پزشکان کاروان نیز برای انجام معاینات معرفی خواهند شد.

او همچنین با اشاره به چاپ کتاب «پزشکی حج ایرانیان در گذر تاریخ»، گفت: این کتاب با بیان سیر تحولات خدمات‌رسانی به زائران در حج و عتبات می‌تواند به عنوان نقشه راه آینده مورد استفاده قرار گیرد. کتاب «پزشکی حج ایرانیان در گذر تاریخ» بیانگر چگونگی ارائه خدمات پزشکی در حج و پس از آن در عتبات عالیات خواهد بود.

مرعشی گفت: تیم پزشکی اعزامی هلال‌احمر در مقاطع مختلف زمانی برای ارائه خدمات با مسائل و مشکلاتی مواجه بوده‌اند و لذا راهکارهای ارزشمندی برای حل این موضوعات اتخاذ شده است که این کتاب با مرور این موضوعات می‌تواند به عنوان نقشه‌ راهی برای آینده مورد استفاده قرار گیرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =