دبیرکل حزب موتلفه: اصولگرایان در انتخابات راهی جز ائتلاف ندارند

ایرنا نوشت:

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اصولگرایان در جهت استفاده از ظرفیتهایشان برای کل انقلاب و هم برای استفاده از ظرفیت انتخاباتی شان هیچ راهی جز ائتلاف ندارند.

'محمدنبی حبیبی' که برای شرکت در نشست دبیران شهرستانها و استانهای این حزب در مشهد بسر می برد گفت: پیش از این تفرق و چندگانگی نتیجه سوء خود را برای همه اصولگرایان به بار آورده است.

او گفت: اجلاس روز پنجشنبه گذشته دبیران استانها و شهرستانهای حزب موتلفه در مشهد که با شعار 'بصیرت انقلابی و همگرایی ولایی' برگزار شد نیز بگونه ای طراحی شده بود که ضرورت ائتلاف اصولگرایان را متذکر شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: این اجلاس یک نشست داخلی نبود بلکه در جهت تقویت ائتلاف بین اصولگرایان شکل داده شد.

او گفت: نوع سخنرانیهایی که در اجلاس مشهد انجام شد همگی در چارچوب منظوری بود که به عنوان هدف برگزاری آن عنوان شده بود و به نظر من به اهداف برگزاری خود نیز رسید.

حبیبی گفت: حزب موتلفه هر ماه نشستی را با دبیران استانهای خود برگزار می کند اما هر سه چهار ماه یک بار هم ترکیبی از دبیران شهرستانها و استانهایش با دبیرکل و شورای مرکزی نشست دارند که اجلاس پنجشنبه گذشته مشهد از این جنس بود.

او ادامه داد: البته وقتی با مدیرانمان در یک نشست جمع می شویم یک سری موضوعات داخلی مربوط به حزب هم مطرح می شود، از جمله نظرات معاونان حزب برای تحقق اهداف معاونتهایشان و یا نظرات دبیران استانها و شهرستانها که زمینه برای طرح آنها در اینگونه نشستها فراهم می شود.

اجلاس سراسری دبیران استانها و شهرستانهای حزب موتلفه اسلامی روز پنجشنبه گذشته با شعار 'بصیرت انقلاب، همگرایی ولایی' در محل تالار نور اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

در این چارچوب دبیران استانها و شهرستانهای حزب موتلفه اسلامی با حضور اعضای شورای مرکزی و دبیرکل این حزب مسائل سیاسی روز، امور درون تشکیلاتی و موضوع همگرایی اصولگرایان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

حزب موتلفه اسلامی که پیش از این با نامهای جمعیت موتلفه اسلامی و هیاتهای موتلفه اسلامی نیز شناخته می شد از قدیمی ترین و ریشه دارترین احزاب ایران محسوب می شود که از سال ۱۳۴۲ فعالیت خود را آغاز کرده است.

شورای مرکزی این حزب 35 عضو دارد. دفاتر استانی و شهرستانهای حزب موتلفه نیز هم اینک در 30 مرکز استان و 180 شهرستان فعال هستند.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =