سرمربی استقلال می گوید تعجب می کند که چرا داور محسن بنگر را از بازی اخراج نکرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛امیر قلعه نویی پس از شکست در بازی با پرسپولیس در کنفرانس خبری اش گفت:«این برد را به تیم حریف تبریک می گویم همچنین هواداران پرسپولیس.»

قلعه نویی ادامه داد:«بازی خوبی بود و من همان طور که به بازیکنانم توصیه کرده بودم گل خوردیم!به بازیکنانم خسته نباشید می گویم.آنها منطقی بازی کردند.به نظرم می توانستیم برنده باشیم چون موقعیت ها  کرنرهای زیادی داشتیم.شاید بعد از برتری یک بر صفر بازیکنان از روی شکم‌سیری بازی کردند. آن‌ها اگر دقت بیشتری کرده و اشتباهات فردی کمتری داشتند، می‌توانستیم این بازی را با اختلاف ببریم. این نظر من است و شاید اشتباه باشد.»

سرمربی استقلال سپس به انتقاد از تیم داوری پرداخت و گفت:«امروز دربی تحت تاثیر داوری بود.ما با چند کارشناس داوری حرف زدیم و آنها گفتند که خطا روی مهاجم ما پنالتی بود.تعجب می‌کنم چرا داور در صحنه خطا روی برهانی بنگر را از مسابقه اخراج نکرد و برای ما پنالتی نگرفت. چرا در صحنه درگیری با عالیشاه به میلاد کارت داد؟ به نظرم این گونه سوت‌های اشتباه علیه استقلال تبدیل به اپیدمی شده است.»

قلعه نویی به دیدار استقلال و تراکتورسازی اشاره کرد و گفت:«در تبریز هرچه فحش بود نثار ما شد. داوری در آن بازی اشتباه می‌کند و در مورد وقت هم حساب شد که زمان تلف شده درست محاسبه نشده است. امروز و در این مسابقه هم می‌بینید که پنالتی ما گرفته نشد و بنگر هم اخراج نشد. امیدوارم آقایان اصفهانیان و عسگری بازی ما را ببینند.در هر حال به داوران بازی هم خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =