سرمربی پرسپولیس می گوید عالیشاه نزدیک بود پیروزی در دربی را از آنها بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛حمید درخشان پس از پیروزی تیمش در دربی هفتاد و نهم در کنفرانس خبری اش گفت:«هم ما و هم استقلالی ها بازی خوبی انجام دادند.من احترام زیادی برای استقلالی ها قائل هستم اما باید بگویم که امروز بازی خوبی مقابل آنها انجام دادیم.»

او با بیان اینکه روی گلی که دریافت کردند بی احتیاطی کردند گفت:«تمرکز نداشتیم و این گل را دریافت کردیم.البته ما تلاش زیادی کردیم تا بتوانیم یک بازی منطقی را انجام دهیم.متاسفانه با یک اشتباه در آستانه از دست دادن بازی بودیم. عالیشاه با یک بی‌تجربگی سبب 10 نفره شدن تیم ما شد و همین امر موجب شد تا تیم حریف فشار زیادی را به روی ما بیاورد.»

درخشان تشکر ویژه از بازیکنانش می کند و می گوید:«آنها منطقی بازی کردند.این پیروزی تقدیم به همه هواداران.من دست تمام بازیکنانم را می بوسم.آنها مردانه بازی کردند.»

درخشان ادامه داد:«ما در هفته‌های قبل تمرینات خوبی را انجام می‌دادیم ولی متاسفانه با بدشانسی روبه‌رو می‌شدیم. وقتی از تیم بزرگی مثل استقلال عقب می‌افتیم، باید تدبیر خاصی را به کار ببندیم تا بتوانیم دوباره به بازی بازگردیم.من از این برد راضی هستم و کسب این سه امتیاز از سوی بازیکنانم جای تقدیر دارد.»

خبرنگاری از او درباره اولتیماتوم باشگاه به او سوال کرد که درخشان گفت:«هیچ اولتیماتومی به من داده نشده بود. من و تیمم در هفته‌های گذشته با آرامش کار کردیم و خوشبختانه توانستیم در مقابل استقلال به یک پیروزی ارزشمند دست یابیم.»

درخشان حرف هایش را این طور ادامه داد:«من به دنبال رکورد شکنی در پرسپولیس نیستم.ما هفته به هفته کار می‌کنیم تا بهتر شویم. من هر روز چند ساعت زودتر به تمرین می‌آیم و دیرتر هم زمین تمرین را ترک می‌کنم. آن چیزی که برای ما حائز اهمیت است کسب موفقیت و پیروزی است.»

خبرنگاری از او درباره صادقیان پرسید.اینکه آیا نبود او در این دربی تاثیر گذار بود یا نه که درخشان این واکنش را نشان داد:«این سوال به نظرم درست نیست. ما بر روی بحث روانی تمرکز ویژه‌ای داریم و تیم هیچ گاه بر روی یک مهره نمی‌چرخد. پیام صادقیان یکی از بازیکنان خوب ماست اما همه مجموعه برای تیم زحمت می‌کشند و ما مهره‌ای نداریم که تمام تیم بخواهد بر روی آن متمرکز شود.»

 

 

 251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 386761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =