۰ نفر
۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
آیا بچه‎های خزانه رستگار می شوند؟

مجموعه 8 داستان کوتاه از مهدی اسد زاده با عنوان «آیا بچه‎های خزانه رستگار می شوند؟»از سوی انتشارات پیدایش وارد بازار نشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، مجموعه داستان «آیا بچه‎های خزانه رستگار می شوند؟» به بیان دغدغه های انسان معاصر در قالب داستان می پردازد. داستانی که عنوان کتاب از نام آن برگرفته شده، در بیست دقیقه‌ متوالی به وقایع و حوادث پانزده نقطه‌ مختلف شهر تهران می‌پردازد. از دیالوگ‌های جوانانی نئشه در بام تهران شروع می‌شود؛ در بندهای جداگانه به سراغ مردی در حال خیانت به همسر، یک مادر شهید، مردی دیوانه، زنی بیمار، دختری دلربا و ... در نقاط مختلف تهران می‌رود و موقعیت و وضعیت آن‌ها را به تصویر می‌کشد. سپس دوباره به جوانان ابتدای داستان پرداخته می‌شود‌ تا به این ترتیب پازلی از تهران امروز به تصویر کشیده شود.

تم حاضر در اغلب داستان‌های کتاب، آتش است و هر یک از این 8 داستان با 8 زبان، زاویه دید و پرداخت کاملا متفاوت نوشته شده، طوری که به راحتی به به نظر نمی رسد نویسنده داستان اول و آخر یکی است.

همچنین داستان آخر این کتاب که در قرن 4 و 5 هجری روایت شده است، مربوط به یک عارف است که برای نجات سرزمین خودش از بلایای طبیعی تلاش می کند. این بلایای طبیعی به دلیل ظلم یک پادشاه به مردمش در حال وقوع است.

این کتاب در 195 صفحه و با قیمت 11هزار تومان منتشر شده است.

 

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =