رییس فدراسیون فوتبال می گوید کادر فنی باید برخوردی جدی با محمد رضا خانزاده به خاطر رفتار ناشایستش با بازیکن ویتنام داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال امشب مهمان تلفنی برنامه نود بود.او ابتدا درباره کروش حرف زد و گفت:«ایشان سه شنبه به ایران می آید و رسما کارش را شروع خواهد کرد.البته کار ایشان از روزهای قبل شروع شده است اما به طور رسمی از  روز سه شنبه کارش را آغاز می کند.»در همین لحظه فردوسی پور به او گفت که پس شما با ته دلتان که راضی به امضای قرارداد نبودید کنار آمدید که کفاشیان گفت:«من مشکلم را با ته دلم حل کردم.»

دوباره فردوسی پور گفت که یعنی قلبا راضی به این توافق شده اید؟که کفاشیان هم این واکنش را نشان داد:«ببینید ما از قبل هم تصمیم گرفته بودیم که با کروش به توافق برسیم.ایشان بهترین گزینه ای بود که می توانست در جام ملت های آسیا در کنار تیم ملی باشد.ما می توانیم یک ارزیابی دیگر از ایشان داشته باشیم.واقعا گزینه دیگری را نمی توانستیم جذب کنی.من ته دلم هم به خاطر مسائل مالی راضی نبود.»

فردوسی پور به رییس فدراسیون فوتبال گفت که آیا اشخاصی از بیرون برای تمدید قرارداد کروش فشار نیاورده اند که کفاشیان گفت:«نه اصلا این طور نبوده است.مسئولان به تیم ملی کشورشان علاقه مند هستند اما تا امروز کسی اظهار نظری نکرده است.»

عادل سپس به نتیجه ضعیفی که تیم امید مقابل ویتنام گرفت اشاره کرد.او از کفاشیان خواست تا در این مورد هم حرف بزند:«وینگادا در این بازی ترکیبی از بازیکنان امید و زیر 23 سال را راهی زمین کرده بود.امیدوارم بچه ها در بازی های بعد نتایج خوبی بگیرند.بچه ها باید حریفان خودشان را جدی بگیرند.آنها نباید صرفا به خاطر اینکه نام یک کشور در دنیای فوتبال مطرح نیست آنها را دست کم بگیرند.»

رییس فدراسیون فوتبال در پایان درباره حرکت زشت خانزاده که با دست به صورت بازیکن ویتنام کوبید گفت:«من واقعا متاسفم.نمی دانم چرا بچه های ما وقتی عصبانی می شوند این کارها را انجام می دهند.کادر فنی باید تصمیمی جدی در این مورد بگیرد.من نمی دانم چرا برای تیم کروش از این اتفاق ها نمی افتد.» 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شیما IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    57 41
    ته دل تو مهمه جناب ریس یا ملت ایران؟
    • بی نام RO ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
      8 1
      آخه تو رو خدا مدل انتخاب سر مربی تیم ما رو ببین؟ مگه دلیه؟ انگار میخواد ازدواج کنه؟لابد ما هم باید بگیم چه خوب شکر خدا این دو تا هم به هم رسیدن بالخره هر دو طرف دلشون با هم صاف شد.ایشالا عاقبت بخیر بشن.ایشالا برا همه جوونا"بی خیال بررسی فنی، بیخیال بررسی اقتصادی، بیخیال برنامه ریزیه و اینجور قرتی بازیها...
  • شیما IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    56 15
    دیر ته دلتو راضی کردی ها.
    • بی نام GB ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
      11 2
      این اتفاقها تو تیم کیروش نمی افتاد بخاطر اینکه شاگرد فرگوسن بوده و دیده که چطوری با دمپایی زد تو سر بکهام میلیاردی و ادمش کرد.
  • رضا IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    64 47
    واقعا اقای فردوسی پور برات متاسفم،یه شکلی بااین موضوع برخوردکرد انگارهیچ اتفاقی نیوفتاده،شایدم ترسید چیزی بگه نکنه خاطر کیروش به خاطرهموطن عزیزش مکدرشه
  • بی نام US ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    84 25
    فردوسی پور افتضاح وینگادا رو ماسمالی کرد. چطور وقتی تو جام جهانی یه بازی خوب دفاع کردیم همه افتخارش برای کیروشه ولی الان حتی یه کلمه اسم وینگادا رو نمیاره؟؟؟
  • شیما IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    13 0
    من به دلش اعتمادی ندارم از این دل دل ها زیاد کردها
  • شایان IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    5 21
    فردوسی پور چهرش بر کسی پوشیده نیست دید که چه طوری این فاجعه رو خیلی راحت از کنارش گذشت چون میدونه داره چی میشه
  • بی نام IR ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    3 18
    آقای فردوسی پور شما باعث شدید بیش از پنجاه میلیارد تومان به کیروش بدهند.ومقابل بوسنی حذف شده سه تا بخوریم
  • بی نام IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    12 0
    يعني انتظار داري براي تيم كروش هم اين اتفاق بيفته؟
  • بی نام IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    17 0
    این همه مدت ملت علاف ته دل تو بودند ضمنا تو این مدت همه تیم های ملی بازی داشتند به جز ایران اینم به خاطر ته دل شما بود گناه ملت چیه که به خاطر ته دل مسولین باید تیم خوب نداشته باشن تحریم بشن سختی بکشن اصولا ملت باید با ته دل مسولین چی کار کنن که اکثرا یک رابطه معکوسی بین ته دل شما ومنافع مردم وجود دارد
  • بی نام IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    27 0
    اصلاً بهتره یک رفراندوم در ایران برگزار کنید که آیا ملت ایران فوتبال را می‏خواهند یا نه؟ بعد اینهمه هزینه و بدنبالش آبروریزی بالا بیارید. خبرآنلاین سانسور نکن.
  • سعید IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    7 0
    مردم دارند موفقیت بسکتبال، والیبال و کشتی رو میبینن و متوجه میشن که میشه تو ورزش اصولی کار کرد و نتیجه گرفت، براشون این سؤال مطرحه که چرا تو فوتبال این اتفاق نمی‌افته. کاش آقای فردوسی‌پور و نود به جای این که اینقدر به دعواهای روزمره فوتبال ما و اتفاقاتی که تو یه تیم میافته پوشش بده، مشکلات اصلی فوتبال ما رو پوشش بده. به جای پرداختن به دعوای قلعه نویی و دایی و مایلی کهن چرا نباید قدری وقت صرف مسائل اصلیتر فوتبالمون بشه؟
  • بی نام US ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    باید از ته عقلت راضی می‌شدی.