وزارت ورزش با تغییر موضعی ناگهانی، اعلام کرد که امیدوار است فدراسیون فوتبال همین امروز برای بازگرداندن کارلوس کروش به ایران و عقد قرارداد با او اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه، ضمن اعلام این موضوع ‌گفت: متاسفانه در روزهای گذشته چنین وانمود شده که وزارتخانه مخالف ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی فوتبال است و بر مبنای این گمانه زنی، تحلیل های نادرستی شکل گرفته است که لازم می دانم مواضع وزارتخانه در این باره را شفاف اعلام کنم.
ناظمی با اشاره به استقلال فدراسیون ها در تصمیم گیری هایی از جنس انتخاب مربیان ملی، افزود: وزارت ورزش و جوانان هیچ گاه قصد ورود و دخالت در ماجرای کارلوس کروش را نداشته است. حرفی هم اگر زده شده، صرفا نظر مشورتی و البته به احترام رسانه هایی بوده که گاهی پرسش هایی را مطرح کرده اند. با همه این احوال ما امیدواریم فدراسیون فوتبال مذاکره با آقای کروش را با هدف توافق درباره تمدید قرار داد ایشان ادامه دهد.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، ابراز امیدواری کرد که فدراسیون فوتبال با تصمیم گیری های درست، نشاط و امید را به فوتبال ایران باز گرداند.
وی افزود: واقعیت این است که فوتبال به عنوان پرطرفدارترین رشته ورزشی کشور همیشه می تواند نقش کلیدی در بالا بردن روحیه جوانان داشته باشد، لذا به مصلحت نیست در آستانه جام ملت ها، فعالیت های این رشته تحت الشعاع بحث هایی قرار گیرد که اساسا باید در فدراسیون و با درایت مدیران فدراسیون حل و فصل شود.
ناظمی در بخش دیگر این گفتگو تاکید کرد: تا جایی که ما اطلاع داریم و با استناد به حرف های خود آقای کفاشیان، مذاکرات فدراسیون با ‌آقای کروش به دلیل برخی جزئیات تاکنون به نتیجه نرسیده است. وزارت ورزش و جوانان امیدوار است فدراسیون فوتبال این مذاکرات را به سرعت به نتیجه برساند، البته با تاکید بر تفاهم و توافق با آقای کروش و حفظ منافع کلی فوتبال.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروندی از بوشهر US ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    32 2
    همش فیلمه دارن مردمو بازی میدن خب از همون اول کارلوس کیروش و مردم رو سرکار نمیذاشتین
    • یک ایرانی DE ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
      0 4
      سلام همشهری عزیز،خوبید،همشهری عزیز شما که اینهمه از کیروش دفاع میکنید،لطفا فوتبال ایران رو لللل مربیان داخلی وخارجی رو تواین ۴۰ساله اخیر یه مطالعه کنید میبینید که ایرانیهابااونهمه فشارچقدربازیکن خوب تولیدکردهوچه فوتبال زیبایی تزریق میکردن ولی خارجیها بااونهمه امکانات وحمایتهای زیاد ماچه تحولی در فوتبالمون داشتیم،بازیکنان بزرگ سابق:علی پروین،نامجو،فنونی زاده،پیوس،مظلومیها،روشن،داناییفر،عزیزی،مهدوی کیا،باقری،میناوند،عابدزاده،شاهرودی،محرمی،زرینچهیزدانی،فنونی زاده،و...
    • sanaz IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
      6 2
      الان کیروش باید بازیکن تولید کنه؟یه چی بگو نخندن بهت.بازیکن رو باشگاه و مدرسه فوتبال تولید میکنه نه کیروش بازیکن خوب باشه کیروش دعوت میکنه وقتی نیس چیکار کنه بره پرتغال بازیکن جمع کنه بیار.تازه باشگاه های ما خوباشونم تیم ملی نمیدن یکیش همین اسکوچیچ که از الان خط و نشون کشیده بازیکن نمیدیم . در ضمن همین چند ماه پیش مهدوی کیا گفت کل کشور رو گشتم یه استعداد پیدا نکردم.دلت خوشه هاااااا
  • بی نام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    29 3
    فقط استیضاح وزیر ورزش//////////////////////////////////////////
  • بی نام A1 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    19 3
    وزارت ورزش الان متوجه شد که در آستانه رقابت های جام ملت های آسیاست و نباید فرصت سوزس کنه.متاسفم حداقل مسئولیت کارشونو قبوک کنند.
  • بی نام A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    26 3
    کروش رفت و دیگر نخواهد امد. جانشین فرگوسن بوده حالا باید ایرادات اقای مایلی کهن را بشنود؟
  • میلاد A1 ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    33 2
    حالا که پا شده رفته؟؟؟ این موشو گربه بازی واسه چیه؟؟؟ یا رومی روم یا زنگی زنگ... حرفتون رو صریح بزنید چرا میترسید که مردم بفهمند که شما به چه فکر می کنید؟؟
  • بی نام A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    5 39
    کروش خوب ولی نه با قرارداد ترکمنچای
    • بی نام A1 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
      6 1
      قرارداد ترکمانچای را کسی بسته که حاضر به رسانه ای شدنش نشد .خبر بچاپ
    • بی نام IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
      20 2
      این همه تو این تحریمها به چین و روسیه باج دادین صدای هیچ کس در نیومد، حالا که میخوان یه چیز با ارزش بیارن بازی در میارن.بخدا این کیروش از وزیر بیشتر دلسوزه.
  • غلوم علی AE ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    11 3
    من جای کیروش بودم بیخیال میشدم میرفتم با یکی از این کشورهای عربی که قراره روبروی تیم ملی قرار بگیرن قرارداد میبستم کاری میکردم تا به شکر خوردن میافتادن ....
  • بی نام A1 ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    12 1
    گودرزی جان بتاز که داری راه علی آبادی رو می ری .آخرش هم با سر ......
  • بی نام IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    17 4
    باید ظریف رو آورد وزارت ورزش، این وزیر جرات نداره رو حرف خودش وایسته، به هیچ عنوان گودرزی بدرد ورزش نمیخوره باید بره کنار.
  • بی نام A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    5 1
    اون بنده خدا وقتی می خواست قرارداد رو امضا کنه جناب وزیر گوهر افشانی کرد و همه چیز به هم ریخت حالا که رفته میگن بدوید دنبالش باهاش قرارداد ببندیم. خدا عقل بده
  • بی نام A1 ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    8 1
    کفاشیان فدراسیون رو رها کن و بزار یک فوتبالی یا حداقل کسی که در کارش جدی و دقیقه بیاد. همچنان خواهان موندن کیروش هستیم انقدر اذیت نکنید ترخدا
  • بی نام IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    4 2
    گودرزی مساوی علی آبادی .
  • بی نام IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    2 0
    واقعا که حاله که رفته؟؟؟ بابا به شعور ملت توهین نکنید بالاغیرتا
  • بی نام RO ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    3 2
    بابا بخدا باید کیروش بشه وزیر ورزش ما،آقای روحانی خواهشا وضعیت این وارتخونه رو هر چه سریعتر شخص کنید.آبرومون رفت.آقای کفاشیان شما هم سریع قرارداد کیروش رو تمدید کن تا جام جهانی2014
  • رحیم سرشاری A1 ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    2 3
    با عرض سلام آقایی کفشیان من شما را یک فرد ورزشی میدانم.گودرزی را نابلد وبه دو نفر شما پندی میدهم امروز شما فرمانده بستن یک قرارداد هستید پسجوری رفتار کنید ؟ که در پایان این کار چیزی برای افتخار کردن به ان داشته باشید .وای به ان که نفرین جوانی فقیر ولی دوستار ورزش در روستای دور گریبانتان را بگیرد؟.
  • کهزاد EU ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
    3 1
    دوست دارم اقای کیرش بر نگرده .تا دوست داران فوتبال بیشتر به اقای وزیر ورزش واقای مایلی کهن فکر کنند .