تسنیم نوشت:

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر نقاط قوت دولت بخصوص در زمینه‌های بهداشت و درمان، صرفه‌جویی و توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی، مبارزه با فساد و حمایت از محرومین و اقشار آسیب‌پذیر برای دولت بسیار مهم بود.

حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به دیدار امروز اعضای هیئت دولت با رهبر انقلاب و توصیه‌های رهبری به دولت، گفت: دیدار امروز رئیس‌جمهور و هیئت دولت فرصت بسیار مناسبی بود تا گزارش عملکرد یکساله دولت، مسائل و راهبردهای سال آینده کشور محضر مقام معظم رهبری ارائه شود.

وی افزود: حمایت‌ها و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب همواره شامل حال این دولت بوده و در دیدار امروز نیز دولت از حمایت‌ها و هدایت‌‌های ایشان بهره‌مند شدند.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور بابیان اینکه «تاکید مقام معظم رهبری بر نقاط قوت دولت بخصوص در زمینه‌های بهداشت و درمان، صرفه‌جویی و توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی، مبارزه با فساد و حمایت از محرومین و اقشار آسیب‌پذیر برای دولت بسیار مهم بود»، اظهار داشت: تاکید بر «تعامل منصفانه با منتقدان» و «توصیه مقام معظم رهبری به مخالفان برای دوری از کینه‌‌ورزی و انتقام‌گیری» دو بعد مهم برای حفظ آرامش در جامعه بود.

آشنا بر همین اساس خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد عملکرد یکساله دولت علی‌رغم فراز و نشیب‌ها و ضعف‌ها و قوت‌ها در مجموع رضایت مردم و رهبری را به دنبال داشته است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که دولت با تاسی به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در کاهش نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت خود به گونه‌ای روزافزون می‌کوشد.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    3 0
    توسعه سریع وکامل دولت الکترونیک و تکمیل پروژه های آبیاری مدرن و استفاده کامل ازطرفیتهای بلااستفاده مانده کارخانجات برای افزایش تولیدداخل واشتغال ورفع موانع صادرات وورودبه کسب وکارونیزتوقف بنگاه داری بانکها وفروش املاک وشرکتهای آنهاو تولیدانبوه مسکن ارزان بخصوص درشهرهای جدید میتواندکارنامه ای بسیار درخشان ازاین دولت بهمراه داشته باشد.بهتراست دولتمردان عزیزاین مواردکلیدی راباسرعت به نتیجه برسانند