مدیرعامل پرسپولیس گفت که از علی دایی حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا رحیمی مدیرعامل پرسپولیس پس از جلسه مدیران باشگاه های لیگ برتر با وزیر ورزش گفت: «وزیر ورزش هر چند وقت یک بار به احترام مدیران لیگ برتر جلسه ای برگزار می کند و در جلسه امروز موضوع خاصی مطرح نشد. مشکلات باشگاه ها مربوط به این دولت و این مجلس نیست. این مشکلات به خاطر طرح های من درآوردی است. تعطیلات لیگ ما را به این روز می اندازد. ما باید به قوانین فیفا احترام بگذاریم که اگر این کار را بکنیم مشکلی پیش نمی آید.»
رحیمی در مورد شایعه اولتیماتوم به علی دایی و رقم هشت و نیم میلیاردی قرارداد او گفت: «قرارداد دایی شفاف در سازمان لیگ وجود دارد. ما به کسی اولتیماتوم نداده ایم. از هواداران هم می خواهم صبور باشند. با اضافه کردن یکی دو بازیکن شرایط بهتری پیدا می کنیم. من از یارگیری تیم راضی هستم. بازیکنان جوانی جذب کرده ایم که خوب هستند.»
مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: «چرا در مورد قرارداد مانوئل ژوزه این قدر سوال و جواب نشد؟ قرارداد او بیش از 1.7 میلیون یورو بود. کسی هم اعتراض نکرد. ما از سرمربی تیم حمایت می کنیم. بحث علی دایی نیست، بلکه باید حرمت سرمربی حفظ شود.»
او در مورد وضعیت پولادی هم گفت: «پولادی با ما قرارداد دارد. به او پیشنهاد داده ام به فدراسیون بیاید تا اگر اختلافی هست فدراسیون آن را حل کند. ما به تصمیمی که فدراسیون بگیرد احترام می گذاریم.»
رحیمی در مورد شایعه استعفای خودش هم گفت: «چرا باید استعفا بدهم؟ من استعفا نداده ام.» در انتهای این گفت و گو، خبرنگاران گفتند که در مورد محتوای پاکتی که او در دست دارد کنجکاو شده اند. در نهایت رحیمی پاکت را باز کرد که دو کلید داخل آن بود و گفت: «یکی کلید منزلم است و دیگری برای محل کارم. اگر می خواهید جیب هایم را هم خالی کنم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =