پرسپولیس در انزلی با نتیجه دو بر یک به ملوان باخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آخرین مسابقه هفته چهارم لیگ برتر در انزلی برگزار شد. در این مسابقه پرسپولیس مهمان ملوان بود و نتوانست حتی یك امتیاز هم بگیرد. پرسپولیسی‌ها كه از سه مسابقه قبلی فقط 4 امتیاز گرفته بودند، این دیدار را با نتیجه دو بر یك باختند تا دومین شكست فصل را تجربه كنند. پرسپولیس در بازی با ملوان خیلی زود گل خورد.

گل اول در دقیقه 6 به ثمر رسید؛ زمانی كه مهرداد اولادی صاحب توپ شد و از موقعیت بهترین استفاده را كرد. این مهاجم كه سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال را دارد، به تیم سابق خود گل زد تا تیم علی دایی در همان دقایق ابتدایی عقب بیفتد. البته پرسپولیس گل خورده را زود جبران كرد. در دقیقه 18 بود كه رضا نوروزی مهاجم جدید این تیم ضربه پنالتی سرخپوشان را تبدیل به گل كرد تا مسابقه مساوی شود. اما این گل هم حاصلی برای سرخپوشان نداشت چراكه ملوان در دقیقه 43 توسط محسن یوسفی به گل دوم رسید و با نتیجه دو بر یك نیمه اول را به سود خود به پایان رساند.

در نیمه دوم پرسپولیس سعی كرد نتیجه را جبران كند اما آن‌ها توان گلزنی نداشتند و كادر فنی تیم هم توان این را نداشت كه تیم را طوری هدایت كند تا به گل برسد. پرسپولیس مثل استقلال نبود كه در دقایق آخر گل بزند و نتیجه را عوض كند. مسابقه تا سوت پایان، با همین نتیجه دو بر یك ادامه پیدا كرد و سرخپوشان تهرانی دومین باخت فصل را تجربه كردند. حالا در رده یازدهم جدول قرار دارند و به طور متوسط از هر بازی فقط یك امتیاز گرفته‌اند. ملوان هم با این برد 5 امتیازی شد و به رده نهم جدول رسید.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =