فارس نوشت:

رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: تا پایان امسال سعی داریم تا به رشد مثبت در کشور دست پیدا کنیم تا غول رکود و تورم شکسته شود.

محمد نهاوندیان عصر امروز در نشست توسعه و سرمایه‌گذاری در مجتمع فدک اردبیل اظهار کرد: مجموعه سیاست خروج رکود دولت که از طریق رسانه‌ها مطرح شد یک حرکت مثبت و سازنده دولت بود که امیدواریم این لایحه در مجلس به تصویب نهایی برسد.

وی تصریح کرد: البته مجلس با یک فوریت آن بدون کوچک‌ترین مخالفتی موافقت کرد و انتظار می‌رود با تصویب نهایی این لایحه در نیمه دوم سال شاهد اجرایی شدن این بسته مؤثر و کارآمد در پایان دادن به رکود اقتصادی در کشور باشیم.

رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: سیاست‌هایی که دولت دنبال می‌کند در یک حرکت هماهنگ جبران مافات است چرا که هیچ شایسته نیست اقتصاد ما در دو سال گذشته به جای رشد هشت درصدی که در سیاست چشم‌انداز پیش‌بینی شده به نقطه افول برسد.

نهاوندیان مجموع سیاست‌های خروج از رکود را یک سیاست مدبرانه از سوی دولت یازدهم خواند و افزود: هدف آن است که پیام هماهنگی بین فعالان اقتصادی که از سوی دولت مطرح شده تحقق عینی پیدا کند تا در دو سالی که شاهد افول و سقوط اقتصادی بودیم یک رویه جهشی و جبرانی را شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: البته این بسته هیچ وقت بسته نمی‌ماند بلکه باز بوده و ما آمادگی داریم از نظرات اصلاحی فعالان اقتصادی و دیدگاه‌های مناسب در این زمینه استفاده کنیم.

نهاوندیان تکمیل اقدامات عملی را در این زمینه مهم خواند و اضافه کرد: تمام تلاش دولت بر این است که تا پایان سال کشور ما به رشد مثبت اقتصادی دست پیدا کند که با فعالیت‌های متفاوت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در صدد تحقق این امر هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: با رفع موانع تحریم این حرکت جهشی و مثبت بیشتر نمایان می‌شود و پایان و تکمیل این غزل نیازمند مصراع‌های سازنده توسط فعالان اقتصادی است تا غزلی شایسته را در این عرصه بسراییم و تحقق ببخشیم.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    0 0
    البته با تورم بالای 30 درصد رشد1درصدی خواهیم داشت.