فیلم سینمایی «شهر موش‌ها2» به کارگردانی مرضیه برومند صبح دوشنبه 27 مرداد ماه در مجتمع سینمایی کوروش رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح دوشنبه جمع گسترده‌ای از دوستداران فیلم سینمایی «شهر موش‌ها2» در غرب تهران، مجتمع سینمایی کوروش گرد هم آمدند تا شاهد نخستین نمایش عمومی این فیلم باشند، فیلمی که ماجرای موش‌های محبوب کودکان دهه 60 را ادامه داده است. کپل و نارنجی همراه دیگر شخصیت‌های «شهر موش‌ها» گربه سیاه داستان قبلی اسمشو نبر را شکست داده‌اند و در شهر خود زندگی می‌کنند، حالا این شخصیت‌ها فرزندانی دارند که در فیلم داستان‌ها اطراف آنان می‌چرخد.

منیژه حکمت تهیه‌کننده این فیلم سینمایی در سخنانی پیش از نمایش فیلم تاکید «شهر موش‌ها2» فیلم کودک است و گفت: «در این پروژه تمام ابعاد و پتانسیل‌های سرگرمی کشور و بالاتر از استانداردهای ایران برای کودکان لحاظ شده است.»

او با یادآور شد این فیلم با اتکا به سرمایه شخصی ساخته شده و البته از کمک‌های محمدرضا جعفری‌جلوه مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی قدردانی کرد و گفت: «در پروژه «شهر موش‌ها2» سرمایه گذاران بخش‌های صنعتی و خصوصی برای حضور در پروژه‌هاب فرهنگی اطمینان خاطر پیدا کردند و این امید را داریم که «شهر موش‌ها» پیوند هنر و صنعت را حفظ کند. سینما یک خانواده است و خوشحالیم که شهر موش‌ها این خانواده را بزرگتر و صمیمی‌تر کرده است.»

علی سرتیپی دیگر تهیه کننده فیلم گفت: «امیدوارم این فیلم سینمایی بتواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد، البته اگر کسی هم این فیلم را دوست نداشت قبول کند که برای این کار زحمت بسیاری کشیده شده است.»

مرضیه برومند هم گفت: «من تمام تلاش خود را کردم و این چیزی بود که از دستم بر می‌آمد.»

انتظار می‌رفت حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در این مراسم حاضر شود که گویا به دلیل بازدید از شرکت فناوری سینمایی پیروز گستر در این برنامه حضور نیافت. محمد احسانی ،‌ محمدرضا جعفری جلوه‌، محمدرضا فرجی‌، غلامرضا فرجی‌، محمد قاصد اشرفی‌، مجید مسچی‌، آرش امینی‌، امیرشهاب رضویان از مدیران و هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

اکران عمومی این فیلم از روز چهارشنبه 29 مرداد ماه آغاز خواهد شد.

عکس‌ها: ایسنا

243243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    8 2
    فقط طهماسب و کلاه قرمزی و بر و بچ.
  • نقی IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    5 0
    بچه های امروز هم حتما از چنین فیلم هایی خوششون میاد فیلمی که شخصیت هایی مثل کپل و خوابالو داشته باشه با داستانی هیجان انگیز.