۰ نفر
۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

ایسنا نوشت:

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای حفظ اموال سازمان تأمین‌اجتماعی تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم اموال کارگران و مراکز درمانی آن برای بیمه‌شدگان حفظ شود.

دکتر علی ربیعی در جمع تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی با بیان این مطلب، گفت: درهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به روی همه کارگران، کارفرمایان و فعالان صنفی باز است و آنها می‌توانند به این وزارتخانه برای بیان مشکلات خود اعتماد کنند.

او از حل مشکل کارگران نی‌بر خبر داد و گفت: وزارت تعاون برای کارگران ساختمانی، زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های کارگری که دارای فرزند معلول هستند، برنامه دارد و می‌خواهد مشکلات آنها را حل کند.

او گفت: حفظ قانون کار را جزو منافع و تصمیمات بلندمدت می‌دانم و از اصول کلی این قانون دفاع کرده و به دنبال حفظ اصل این قانون هستم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید برای حفظ فضای کسب و کار و حفظ منافع همه گروه‌های شاغل تلاش کنیم و من در این راه از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنم زیرا وزیر کار هستم نه وزیر بی‌کارها.

ربیعی با اشاره به ویژگی‌های سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: از خدا می‌خواهیم تا کمک کند تا سازمان تأمین‌اجتماعی را به صورت غیرسیاسی اداره کنیم.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    5 1
    آهان فهمیدم یعنی شما اومدی کسایی که کار دارند رو بیکار کنید.خب از اول میگفتی برادراینقد امید رفت و آمد نمیکرد تو دل ملت.
  • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    جناب وزیز بنظرم از ادبیات درستی استفاده نکردید در هر صورت دولت طبق قانون اساسی وظیفه دارد و در انتخابات هم دولت تاکیدش بر اشتغال بود اگه خاطر تون باشه . ازاین مباحث که بگذریم .یک کار اساسی که میتوان انجام داد و کمتر به ان توجه شد بیمه کردن افراد در شرکت های خصوصی است شرکت های هستند که به استسمار افراد می پردازند.افراد در مانده وتحصیلکرد رو پیدا میکنند و با حقوق نا چیزیا تحت عنوان کاراموزی استخدام میکنند بدون اینکه حتی این افراد را کارفرما یا شرکت مربو طه بیمه کند لذا خواهشمندم دستور بفرمایید هر شرکتی اگر نیروی رو جذب میکند تحت هر عنوان ابتدا فرد رو بیمه کند ودر صورت تخلف کارفرمایان، طوری برخورد شود که کسی دگر نتواند این قانون را نقض کند.