۰ نفر
۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
نسخه جدید خاطرات یک بچه چلمن

نهمین کتاب از مجموعه «خاطرات یک بچه چلمن» نوشته جف کینی پاییز امسال به بازار کتاب می‌آید.

به گزارش مهر به نقل از بوک ترید، جلد نهم مجموعه پرفروش «خاطرات یک بچه چلمن» تا ماه نوامبر(آبان) منتشر می شود. جف کینی که با نوشتن این مجموعه در جهان به شهرت رسیده، اعلام کرد گرگ هفلی چلمن را در کتاب جدید با مسایل جدیدی روبه رو می کند.

کینی گفت در این کتاب هفلی بی دست و پا را روانه سفری به خارج از شهر می کند. او گفت نوشتن درباره این خانواده در یک سفر جاده‌ای حسابی او را سرشوق آورده و فکر می کند این کتاب بامزه ترین کتابی است که تاکنون نوشته است.

این کتاب که قرار است چهارم نوامبر(13 آبان) در آمریکا منتشر شود از سوی آمولت بوکز به بازار کتاب می آید. 83 کشور پس از آمریکا این کتاب را منتشر می کنند.

تاکنون بیش از 120 میلیون نسخه از مجموعه کتاب‌های «خاطرات یک بچه چلمن» در سراسر جهان به فروش سیده است. «بد شانسی» آخرین جلد این مجموعه در سال 2013 در آمریکا منتشر شد و به پرفروش‌ترین کتاب سال کودکان و نوجوانان این کشور بدل شد و بیش از سه میلیون نسخه از آن به فروش رسید.

هشتمین کتاب از مجموعه پرفروش «خاطرات یک بچه ریغو» با عنوان «خاطرات یک بچه ریغو: بدشانسی» نیز سال پیش در ماه نوامبر منشر شده بود و در تیراژ اولیه 800 هزار نسخه که بیش از هر یک از قسمت‌های پیشین آن بود به بازار آمد.

کتاب هفتم این مجموعه با عنوان «چرخ سوم» نیز موفق شده بود تا جایزه ناشران آمریکا و انجمن بازار کتاب را دریافت کند.

خاطرات بچه چلمن نخستین بار در سال 2007 منتشر شد و پس از آن در سال 2008 قسمت‌های دوم و سوم و در سال 2009 قسمت های چهارم و پنجم آن وارد بازار کتاب شد.

هر یک از روی جلدهای این مجموعه در یک رنگ متفاوت وارد بازار شده و روی جلد کتاب اول که با عنوان «خاطرات یک بچه چلمن» منتشر شد قرمز بود. کتاب دوم با عنوان «خاطرات یک بچه چلمن: قوانین رودریک» آبی تیره بود. کتاب سوم «خاطرات یک بچه چلمن: آخرین حصیر» سبز تیره، چهارمین کتاب «خاطرات یک بچه چلمن: روزهای سگی» زرد، کتاب پنجم «خاطرات یک بچه چلمن: حقیقت زشت» بنفش، کتاب ششم «خاطرات یک بچه چلمن: دلتنگی»به رنگ آبی روشن، کتاب هفتم «خاطرات یک بچه چلمن: چرخ سوم» قهوه‌های و کتاب هشتم «خاطرات یک بچه چلمن: بدشانسی» به رنگ سبز روشن بود.

در ایران نیز ترجمه‌های متفاوتی از این مجموعه به بازار آمده و با اقبال نوجوانان روبه رو شده است.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    16 4
    البته از الان ترجمه شده و تو بازار ایران قابل دسترسیه
  • نیما پور تراب A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    15 6
    به نظر من کتاب خیلی زیبایی است . فقط یک سوال کتاب 11 کی میاید خاطرات بچه ی چلمن
    • بی نام A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
      7 1
      نمیا جان کتاب ۱۱ اومده و حتی ۱۲ هم آمده
  • مبینا A1 ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
    8 1
    من چند تا از کتاباش رو خوندم خیلی جالب هستند