فارس نوشت:

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: اظهارات هاشمی رفسنجانی مصرف داخلی دارد و طعمه خوبی برای جریانات برانداز است که خوراک تبلیغاتی خود را بدست بیاورند؛ مایه تاسف است که وی چنین اظهاراتی را بیان می‌کند.

پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به مواضع اخیر هاشمی رفسنجانی در دیدار اعضای شورای مرکزی حزب اراده ملت و بیان اینکه در انتخابات سال ۸۴ ریاست جمهوری تقلب شده بود، اظهار کرد: آقای هاشمی می‌دانستند که اصلاح طلبان در انتخابات ۸۴ با تمام توان بدنبال پیروزی هستند و چنین سخنانی ناشی از اشتباه محاسباتی وی است.

وی افزود: تمام استانداران در آن انتخابات از جناح اصلاح‌طلب بودند اما عده‌ای از نزدیکان وی با نظرسازی کردن اینطور القاء کردند که تمام رای‌ها به سبد وی ریخته می‌شود و امروز این موضع گیری‌ها ریشه در همان روزها دارد.

سروری با بیان اینکه اعضای هیئت اجرایی انتخابات ۸۴ از جناح اصلاح‌طلب بودند، ابراز داشت: اگر قرار بود تخلفی صورت بگیرد با وجود چنین ترکیبی از اعضای اصلاح‌طلب صورت می‌گرفت که همین مسئله نشان می‌دهد امکان تخلف و تقلب صفر است.

وی با تاکید بر اینکه ادعای هاشمی درباره انتخابات سال ۸۴ در اصل منجر به نامشروع ساختن دولت جدید می‌شود، اضافه کرد: نظام پای اختلاف ناچیز رای آقای روحانی با دیگر نامزدها ایستاد و رای‌ها با دقت تمام شمارش شد اما اظهارات آقای هاشمی باعث می‌شود این تصور بوجود بیاید که این اختلاف ناچیز هم با تخلف بوجود آمده است و این قضیه به ضرر آقای هاشمی و همفکرانش است.

قائم مقام جمعیت رهپویان با اشاره به اینکه چنین اظهاراتی فقط معاندان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی را خوشحال می‌کند، توضیح داد: چنین اظهاراتی مصرف داخلی دارد و طعمه خوبی برای جریانات برانداز است که خوراک تبلیغاتی خویش را بدست بیاورند و مایه تاسف است که هاشمی رفسنجانی چنین اظهاراتی می‌کند.

سروری با اشاره به اینکه جناح اصلاح‌طلب در هر انتخاباتی که شکست می‌خورند آن را نامشروع می‌دانند و این مایه تاسف است، خاطرنشان کرد: از نظر این جریانات در هر انتخاباتی که پیروز شوند آن انتخابات سالم است و در دوره هایی که شکست خورده‌اند به اصل آن شبهه وارد می‌کنند و به این ترتیب این سوال را مطرح می‌کنند که این تناقض‌ها از کجا ناشی می شود؟

سروری با بیان اینکه مواضع امروز هاشمی با گذشته وی تفاوت چشمگیری دارد، خاطرنشان کرد: تصور می‌کنم هاشمی رفسنجانی متوجه نیست که با این اظهارات دست به تضعیف خودش می‌زند و بروز این اشتباهات از شخصی که سابقه سیاسی فراوانی دارد بسیار دور از انتظار است.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 345154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
    اگر شورای نگهبان به وظایفش درست عمل می کرد وقبل از انتخابات صلاحیت احمدی نزاد را رد می کرد(به دلیل سوئ استفاده گسترده از بیت المال)هیچ کدام از اتفاقات بعدی نمی افتاد.
  • حمید A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    20 8
    جریانات برانداز کیا هستند؟ یه نگاه به خودتون بیاندازید به احمدی نژادتون به اونایی که از اغتشاشات سوء استفاده کردند و قاتی اونا شدند به حساب بیچاره های دیگری رقم خورد ؛؛؛؛ تــــــــــــــــــــــــــا بوی هاشمی هست راه انقلاب هموار است
  • بی نام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
    26 6
    آقای سروری شما کی هستید؟
  • بی نام IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
    9 16
    از خاطرات جدید چه خبر؟ متاسفم که انتخابات نهم هر دوبار بهش رای دادم برو بچه هاتو جمع کن عالیجناب..