مهر نوشت: سینماهای آفریقا و هویزه مشهد در دومین روز از جشنواره فیلم فجر«مالاریا» ساخته پرویز شهبازی و فیلم «کفشهایم کو» اثر کیومرث پوراحمد را در قالب سیزدهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشتند.

 سیزدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد مقدس در نخستین روز با اکران فیلم های «بادیگارد» آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا و فیلم «اژدها وارد می شود» به کارگردانی مانی حقیقی آغاز شد.

هر چند که در نخستین روز اکران این دو فیلم با تاخیر بر روی پرده رفت اما فیلم بادیگارد با اقبال بیشتری برای فروش همراه بود.    

مردم مشهد که روز گذشته در انتظار باز شدن گیشه فروش بلیط اینترنتی بودند موفق به دریافت بلیط از این طریق نشدند.

مدیر پردیس سینمایی هویزه در این رابطه بیان کرد: زمانی می توانیم قول فروش اینترنتی بلیط ها را به مردم بدهیم که فیلم ها به موقع از ستاد مرکزی در تهران به مشهد برسد.

حسن کریمی با بیان اینکه فروش منظم اینترنتی جشنواره به افزایش مخاطبان و رضایتمندی آن ها کمک می کند اظهار کرد: از امروز فروش بلیت به صورت اینترنتی و گیشه از ساعت ۹ صبح آغاز شده است.

گفتنی است در روز چهارشنبه و دومین روز اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر فیلم مالاریا در دو سیانس در سینما آفریقا اکران خواهد شد.

 این فیلم در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه و ۲۱ و ۳۰ دقیقه در این سینما روی پرده خواهد رفت.

سیانس ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه سینما آفریقا هم به اکران فیلم کفش هایم کو اختصاص خواهد داشت.

پردیس سینما هویزه مشهد نیز امروز میزبان فیلم های «کفش هایم کو» و «مالاریا» است و تماشاچیان در این سینما در سیانس های ۱۷ و ۳۰ و ۲۱ و ۳۰ به تماشای فیلم کفش هایم کو خواهند نشست و در ساعت ۱۹ و ۳۰ می توانند فیلم مالاریا را مشاهده کنند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =