مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران از اقدامات مترو تهران برای خدمت رسانی در روز ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران، محسن نایبی ضمن تبریک فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: شرکت بهره‌برداری مترو تهران در روز 22 بهمن ماه با بسیج نیروهای خود خدمات ویژه‌ای را به راهپیمایان این روز عزیز ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از مترو از ابتدای سرویس‌دهی تا پایان مراسم راهپیمایی 22 بهمن رایگان است افزود: بعد از پایان مراسم نیز فقط، ایستگاه هایی که در مسیر راهپیمایی قرار دارند، جهت بازگشت راهپیمایان به مقاصد خود رایگان است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با بیان اینکه در این روز تمام خطوطی که با ازدحام جمعیت روبرو شوند با حرکت قطارهای فوق‌العاده پوشش داده می‌شوند تصریح کرد: 22 بهمن در خطوط 2، 3 و 4 فاصله گذر قطارهای مترو کاهش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: در خط 2 و 4 نیز در صورت نیاز برای جلوگیری از ازدحام جمعیت قطارهای فوق العاده اعزام خواهد شد.در خطوط 1 و 5 نیز برنامه های روزهای تعطیل با آمادگی اعزام قطارهای فوق‌العاده اجرا می‌شود.ایستگاه میدان آزادی نیز تا پایان مراسم راهپیمایی بسته است.

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =