مهر نوشت: مدیرعامل مجمع صنفی مدیران موسسات تهیه و تولید آثار موسیقی از وزیر ارشاد خواست که برای رفع مشکل فعالیت برخی خوانندگان پاپ نیز اقدام کند.

محسن رجب‌پور درباره‌ی مشکلاتی که برای برخی خوانندگان به دلیل استفاده از آثار آن‌ها در شبکه‌های ماهواره‌‌ای پیش می‌آید و اتفاقات اخیر برای سالار عقیلی گفت: چند روز گذشته برای سالار عقیلی مشکلاتی به وجود آمد که منجر به خروج او از جدول جشنواره موسیقی فجر شد اما شاهد بودیم که با درایت و اقدام خوب مسئولان مشکل وی مرتفع شد و این خواننده می‌تواند در جشنواره‌ی موسیقی فجر حضور داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود چنین درایتی درباره‌ی آن تعداد از خوانندگانی که به دلیل پخش آثارشان از سایت غیرمجاز «رادیو جوان» دچار مشکل شده‌اند نیز وجود داشته باشد، بیان کرد: هم اکنون تعدادی از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان شرایط خوبی ندارند و به دلیل استفاده بدون اجازه شبکه‌های غیرمجاز خارج از کشور از آثارشان در شرایطی به سر می‌برند که به دلیل قوانین عرفی رایج یا ممنوع‌الفعالیت هستند یا در حوزه‌ی صدور مجوز با مشکلات و موانع بسیاری روبه‌رو می‌شوند.
مدیر عامل مجمع صنفی مدیران موسسات تهیه، تولید و تکثیر آثار موسیقی تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده یک صنف موسیقایی از وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی که در این حوزه وارد شده و با درایت خود از هنرمندی چون سالار عقیلی حمایت کرده صمیمانه قدردانی می کنم و از عالی‌ترین مقام اجرایی حوزه فرهنگ و هنر می خواهم حالا که به این موضوع وارد شده به مشکلات دیگر خوانندگان هم رسیدگی کند.
وی بیان کرد: ما برای رسیدن به فضایی عادلانه می توانیم این پیشنهاد را ارائه کنیم حالا که مدیران فرهنگی در مورد اخیر تصمیمی مدبرانه گرفته‌اند، در همین فرصت در چارچوب قانون آیین‌نامه‌ای را تدوین و قانونی تعیین کنند که تکلیف افراد در قبال این موضوعات مشخص باشد.
مدیر عامل مجمع صنفی مدیران موسسات تهیه، تولید و تکثیر آثار موسیقی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: بنده باز هم اعلام می‌کنم که از مرتفع شدن مشکل سالار عقیلی بسیار خوشحالم اما معتقدم حالا که چنین فضایی برای وی به وجود آمده برای همه خوانندگان دیگری که با مشکلاتی روبه‌رو هستند نیز در چارچوب قوانین چنین برخوردی صورت گیرد.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 504762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =