دنیل کریگ گفته است که ترجیح می‌دهد رگش را بزند تا این‌که دوباره در نقش جیمزباند ظاهر شود. ظاهرا این گفته اصلا به مذاق مدیران سونی خوش نیامده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیران شرکت فیلم‌سازی سونی پس از گفته‌های اخیر دنیل کریگ درباره جیمز باند به او هشدار داده و از او خواستند ساکت باشد.

این بازیگر که تا کنون در چهار قسمت از سری فیلم‌های جیمز باند، در نقش مامور مخفی سرویس جاسوسی انگلستان ظاهر شده، در یک گفت‌وگو با نشریه تام‌اوت گفته بود تصمیم دارد به بازی در این فیلم پایان دهد.

اما قسمت جنجالی این مصاحبه پاسخ کریگ به این پرسش بود، که آیا هم اکنون می‌تواند خودش را در فیلم دیگری از سری فیلم‌های جیمز باند تصور کند. کریگ در پاسخ به این پرسش گفت : «الان؟ ترجیح می‌دهم این لیوان را بشکنم و رگم را بزنم. نه در حال حاضر به هیچ وجه.»

کریگ در ادامه سخنان خود به تایم‌اوت گفته بود که اگر باز هم در فیلمی از سری فیلم‌های جیمزباند بازی کند، تنها به خاطر پول خواهد بود.

یکی از منابع آگاه در این باره به نیویورک‌پست گفته است : «کریگ آدم پرمدعایی است. او احساس می‌کند نقش باند برای او کم است.» این منبع آگاه در ادامه افزود : «او به غیر از بازی در نقش جیمزباند، نقش مهم دیگری را بازی نکرده است، و دلیل این امر را بازی در این فیلم‌ها می‌داند.»

آخرین فیلم از سری فیلم‌های جیمز باند با عنوان «اسپکتر» از 26 اکتبر کار اکران خود را آغاز خواهد کرد.

منبع : دیلی‌تلگراف / 12 اکتبر

57241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    13 0
    از فیلمی انتقاد میکنه که معروفش کرده جالبه