نقش‌هایی که بهروز شعیبی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف بازی می‌کند به سوژه یک روزنامه تبدیل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این روزها سریال «تنهایی لیلا» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و با بازی شعیبی روی آنتن رفته است و شخصیت محمد با بازی او در این سریال بهانه‌ای شده برای نگاهی به نقش‌های مختلف او.

روزنامه «هفت صبح» در گزارشی یک صفحه‌ای از نوع بازی تا شیوه لباس پوشیدن شعیبی را مورد بررسی قرار داده است.

در بحشی از گزارش این روزنامه آمده است: «محمد در سریال «تنهایی لیلا» تازه‌ترین نقش بهروز شعیبی است که به وضوح از خصوصیات سیدرضا در «طلا و مس» وام گرفته.»

در نگاهی به گریم این بازیگر آمده است: «بهروز شعیبی در «تنهایی لیلا» مجددا همان گریم همیشگی خود را حفظ کرده. موها و رویش نسبتا بلند و آشفته با همان عینک دور مشکی معروف؛ گریمی که بیشتر شکل و شمایل یک بچه مثبت، آدم خوب یا فردی بسیار ساده و بی‌آلایش را نمایش می‌دهد.»

این روزنامه در نگاهی به خصوصیات رفتاری کاراکترهای شعیبی آورده است: «آقا محمد سریال «تنهایی لیلا» را می‌توان شمایلی کامل از نقش‌های مثبت بهروز شعیبی دانست. او پیش از این رگه‌های پررنگی از نقش محمد را به نمایش گذاشته بود؛‌ ولی حالا وجوه مذهبی و مثبتش به اوج رسیده است.»

شیعبی چند تجربه کارگردانی در سینما و تلویزیون هم داشته است. نگاه «هفت صبح» به شیوه کار او در کارگردانی کمی متفاوت از بازی‌هایش است: «بهروز شعیبی برخلاف بازی‌های یکنواخت در کارگردانی سعی کرده کارنامه‌ای متنوع داشته باشد. البته منظور از تنوع تکنیک کارگردانی است نه فیلمنامه‌هایی که برای تصویر کردن انتخاب می‌کند.»

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمودی A1 ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    56 6
    سریال فوق العاده غمگین و کسالت آوریه و داستان پسر بی پول و دختر پولدار و یه شبه متحول شده
  • بی نام A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    10 3
    سریال تنهایی لیلا به کارگردانی محمد حسین لطیفی ساخته شده و بهروز شعیبی فقط توش بازی می کنه.
  • رضا IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    36 5
    یعنی حالم به هم خورد وقتی اون سکانسی رو دیدم که خانم مسن توضیح می داد که این آقا دیشب انگشتاشو سوزونده تا در مورد دختر جوان دچار گناه نشه ...از عصبانیت تلویزیون رو خاموش کردم. آخه ادم اینقدر حقیر و ضعیف. آخه یعنی چی...یعنی هرکی یه دختر جوون یا یه زن دید باید....الله اکبر
    • hossein IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
      5 19
      خیلی هم سریال خوبیه اتفاقا خیلی ها از اون صحنه به بعد علاقه شون به سریال بیشتر شد دم تمام کسانی که این سریال رو درست کردند گرم.
    • علي IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
      9 1
      موافقم... واقعا توهين به شعور بينندگان بود و فكر كنم آقاي لطيفي اين سريال را براي كودكان ساخته است، اصلا سريال چفت وبست درستي ندارد.... واقعا وقتي اين صحنه را ديدم حالم بد شد ...يك انساني كه سالها خادم امام زاده بوده و به اصطلاح فردي متدين است بايد با يك همچين صحنه ساده معمولي و البته بسيار مضحك دين و ايمانش را به بازي بگيرد واقعا بايد پرسيد پس تاثير اين دينداري در اين فرد چه بوده است.... به هرصورت حيف اين سرمايه كه براي اين سريال هدر شد.....
  • saeed IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    14 6
    خیلی سریال بیخودیه.فقط مایه غم.وقتی چند قسمتشو دیدم این قدر بعدش حالم گرفته بود که دیگه قید دیدنشو زدم.
  • .... IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    7 1
    کارگردان تنهایی لیلا آقای لطیفی هستند
  • ali IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    14 23
    بهروز شعیبی آدم درست و سالمی است و هر کاری در نقش بازیگر و یا کارگردان انجام داده با اقبال عمومی هم روبرو بوده است. متفاوت ترین نقشش هم سریال مهرآباد شبکه پنج بود که ریش هاشو اونجا زده بود.
  • بابک IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    25 4
    سریالی که به شعور بیننده توهین کرده و کارگردان آن هنوز تو دهه 50گیر کرده بخصوص صحنه سوزاندن دستها و ماندن در زیر باران عزیز من تو که انباری داری استنبولی بیاری توش آتیش کنی خوب همونجا تو انباری بمون خیس نشی سردتم نشه وسوسه هم نشیچاپ کن خبر جان نترس
  • بی نام IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    1 0
    اصلا ادم این سریالو میبینه حالش گرفته میشه خیلی انرژی منفیه
  • po A1 ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    سلام به حساب خودشان روایتی امروزی از داستان میرداماد است اما اون کجا و این کجا؟