پیشنهاد حافظی: طرح جامع تولید نان تدوین شود/ شهرداری نمی‌خواهد کارنامه‌ای از عملکرد مدیرانش ارائه دهد

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت: به منظور ارتقای کیفیت نان طرح جامع تولید نان تدوین شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رحمت اله حافظی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در پنج ماه گذشته کمیته سلامت شورای شهر تهران جلسات و مطالعاتی درباره نان برگزار کرده است، اظهار کرد: در جمع بندی این بررسی‌ها و به منظور ارتقای کیفیت نان و با توجه به مشکلاتی که در تولید گندم و آرد و فرایندهای پخت نان وجود دارد از پژوهشکده آرد و نان، موسسه استاندارد و وزارت بهداشت درخواست می‌شود طرح جامع تولید نان را تدوین و ارائه کنند.

رئیس کمیسیون سلامت، میط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران همچنین درباره تعداد هلی کوپترهای مورد نیاز شهرتهران نیز گفت: شهر تهران به 124 فروند هلی کوپتر نیاز دارد که از این تعداد 75 مورد آن ساخته نشده است و 49 مورد ساخته شده نیز هیچکدام استاندارد نیست.

وی تاکید کرد: جهت خرید بالگرد برای سازمان آتش نشانی نیز حدود 150 میلیارد تومان برآوره شده ولی ضروری است که زمینه‌های مرتبط با آشیانه، تیم پرواز و نگهداری در هر سال نیز مشخص و اعلام شود.

شهرداری نمی‌خواهد کارنامه‌ای از عملکرد مدیران ارائه دهد

حافظی همچنین در جریان بررسی طرح "الزام شهرداری تهران به ارایه کارنامه معاونان و شهرداران مناطق و مدیران"،‌ اظهار کرد:‌ در اولین روزهای فعالیت دور چهارم شورای شهر تهران طرحی با عنوان "تعیین شاخص در انتصابات شهرداران مناطق، روسای شرکتها و مدیران سازمان‌ها" مطرح شد. در آن زمان آقای سرخو پیشنهاد کرد، شهرداری این طرح را به مصوبه تبدیل کند و در مدت زمان سه ماه در قالب لایحه این موضوع را به صحن بیاورد.

وی با اشاره به اینکه دو سال از مطرح شدن این مساله گذشته و هنوز این کار صورت نگرفته است، تاکید کرد:‌ شهرداری تهران در این خصوص تا توانسته، فرار کرده است.

رئیس کمیسیون سلامت،‌محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در ادامه به نامه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در تاریخ 30 دی ماه 93 اشاره کرد و گفت: در این نامه آمده بود که "پیشنهاد می‌شود شورای شهر تهران با اخذ کارنامه نهایی ارزیابی عملکرد مدیران، شهرداران مناطق و معاونان نسبت به موضوع تدبیر کنند ." اما بعد از 28 روز در نامه‌ای این موضوع رد می‌شود.

حافظی با اشاره به اینکه این روند قابل قبول نیست،‌ افزود: 9 سال شهرداری موظف بوده است که این کار را انجام دهد اما تاکنون آن را به سرانجام نرسانده است زیرا شهرداری نمی‌خواهد کارنامه‌ای از مدیران ارائه دهد تا اعضا بر اساس آن تصمیم گیرند.

وی پیشنهاد کرد متن طرح به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شود تا بعد از اصلاح مواردی مجددا مورد بررسی قرار گیرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =