وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان فارس ضمن دیدار با دانش‌آموزان حادثه دیده درودزن، بر حل مشکلات آنان و همچنین پیگیری مسائل و مطالبات به‌حق معلمان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  و به نقل از آموزش و پرورش،علی‌اصغر فانی چهارشنبه با حضور در اردوگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز، با دانش‌آموزان حادثه‌دیده درودزنی دیدار و بر پیگیری مشکلات آنان تاکید کرد.

فانی گفت: دانش آموزان حادثه دیده درودزن خواستار تسریع در روند درمان، وضعیت اشتغال و بیمه خود هستند که این موضوعات را ازطریق وزارت خانه های بهداشت، درمان و تعاون پیگیری خواهم کرد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به وضع اشتغال فارغ التحصیلان در کشور تصریح کرد: ارتقای کیفی سطح آموزش این دانش آموزان ضامن اشتغال آنهاست.

او ادامه داد: هر کاری برای این دانش آموزان نجیب انجام شود کم است، بنابراین برای حل مشکلات این دانش آموزان باید تلاش کرد.

براساس این گزارش، وزیر آموزش و پرورش همچنین با بیان اینکه نماینده معلمان در دولت هستم، گفت: مشکلات به حق معلمان را پی گیری می کنم.

فانی با بیان اینکه " با توجه به مشکلات اقتصادی موجود رفع مسائل معلمان نیازمند زمان است" گفت: ما به دنبال بهبود وضعیت موجود هستیم و معلمان با خویشتن داری‌، ما را در تحقق این امر کمک می‌کنند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: امیدواریم روزی برسد که با افتخار این مشکلات را پشت سر گذاشته و همکاران عزیز ما با انگیزه بالاتری به کارشان ادامه دهند.

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    5 0
    مشکلات حقوقی معلمین وتبعیض هابارتبه بندی و200و300تومن آن حل نمیشه مشکل اقتصادی دولت فقط برای معلم هااست
  • بی نام A1 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    5 0
    آقای وزیر برای حقوق افزایش نیافته فروردین چرا مالیات کسر کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • معلم درمانده A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    سلطانی صبور: در خبرگزاری فارس میزان آماری از افزایش حقوق اعلام شده بود که که نمی دانم تا چه حد درست است. قوه قضاییه 400 تا یک میلیون تومان؛ دارایی ، بانک ، شهرداری ، بهزیستی و گمرک 500 تا یک میلیون تومان؛ وزارت راه و کمیته امداد 500 تا 800 ، نفت یک تا دو میلیون ، مناطق آزاد یک تا یک و نیم میلیون؛ آموزش و پرورش 200 تا 400 هزار تومان. خود این ارقام خیلی تبعیض آمیز است و همین معلمان را ناراحت می کند. اما دولت تلاش می کند و خسته نباشند و به هرحال این طرح خوبی است و درصدی به حقوق معلمان اضافه می شود اما پاسخگوی معیشتی معلمان نیست و با طرح رتبه بندی هم متفاوت است. جامعه فرهنگیان در میان تمام شغلها رتبه اول دارند و مردم هم این را قبول دارند پس باید کرامت آنها حفظ شود.