۰ نفر
۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴
پرسپولیس 93؛ دوازده شکست در سال بی ثباتی

تیم پرسپولیس سال 1393 را با شکست مقابل النصر عربستان به پایان برد و یکی از پرتنش ترین و بی ثبات ترین سال های تاریخش را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس سال 1393 را با پیروزی 1- 0 مقابل داماش در رشت آغاز کرد و یک هفته بعد با توقف مقابل راه آهن شانس قهرمانی را تا حد زیادی از دست داد. سرخپوشان در هفته آخر با برد 1- صفر استقلال خوزستان در نهایت نایب قهرمان لیگ برتر شدند.
اما فصل جدید برای پرسپولیس بسیار پرحاشیه و بی ثبات بود. 5 مدیر و 2 سرمربی برای فصلی که هنوز به پایان نرسیده است، نشان از بی ثبات ترین سال تاریخ پرسپولیس بود. پرسپولیس در لیگ برتر یکی از ضعیف ترین فصل های خود را سپری می کند و با 10 شکست وضعیت خوبی ندارد. سرخپوشان در جام حذفی نیز تا مرحله نیمه نهایی رفتند و حذف شدند و در پایان دور رفت لیگ قهرمانان آسیا با دو برد و یک باخت در صدر گروه شان هستند.
پرسپولیس در سال 1393، در مجموع 33 بازی انجام داده است که 12 برد، 9 تساوی و 12 باخت در کارنامه عملکرد این تیم ثبت شد. سرخپوشان 36 گل زده اند و در نقطه مقابل 35 گل نیز دریافت کرده اند که حکایت از وضع آشفته خط دفاع و دروازه این تیم است.
بهترین برد پرسپولیس پیروزی 3- صفر مقابل لخویا قطر در لیگ قهرمانان و کار گر بنه گز در جام حذفی و بدترین شکست این تیم نیز باخت 3- صفر مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان بود.
محمد عباس زاده با 9 گل زده بهترین گلزن پرسپولیس در سال 1393 بود که البته در چند ماه اخیر مورد غضب حمید درخشان بوده و تادئو برزیلی به او ترجیح داده شد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =