تجلیل از پرستاران نمونه با حضور علی نصیریان

مراسم تجلیل از پرستاران نمونه کشوری و منتخب بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی با حضور جمعی از مدیران درمانی و آموزشی در سالن اجتماعات این بیمارستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این مراسم که با حضور علی نصیریان، هنرمند تئاتر، سینما و تلویزیون و جمعی از پرستاران پرتلاش برگزار شد، جمعی از پرستاران نمونه بیمارستان و کشوری مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

دکتر فریدون نوحی رییس بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی در حاشیه این مراسم ضمن بیان اینکه هم اکنون بالغ بر 1200 نفرپرستار و تکنسین پرستار در بخشهای مختلف این مرکز درمانی عظیم به بیماران کشورمان خدمت ارائه می کنند، گفت:برپایی مراسم تجلیل از این قشر زحمتکش، کمترین قدردانی از زحمات شبانه روزی این عزیزان است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که میفرمایند: "پرستار برای بیمار فرشته رحمت است و آنگاه که بیمار دستش از همه جا کوتاه است، همه امیدش بعد از خدا به پرستار است؛ گاهی یک لبخند پرستار به بیمار دل افسرده، جان دوباره می دهد"، افزود: گروه پرستاری در کنار پزشکان و سایر کارکنان نقش ارزنده ای در نجات ودرمان بیماران دارند.

همچنین، علی نصیریان که چندی پیش جهت درمان در این بیمارستان بستری بود، برای قدردانی از پرستاران و کارکنان این مرکز درمانی در این مراسم حضور یافت و در سخنانی گفت: حرفه پرستاری به قدری ارزشمند و مهم است که حضرت زینب(س) را به عنوان اسوه و الگوی این انسانهای صبور و تلاشگر می شناسند.

وی گفت: در مدتی که بستری بودم از نزدیک زحمات فراموش نشدنی این پرستاران و پزشکان را دیدم و به واقع در مقابل محبت و دلسوزی آنان تعظیم می کنم. این گروه تلاشگر به واقع افتخار کشور محسوب می شوند و باید پیوسته قدردان آنان بود.

گفتنی است در پایان این مراسم، پرستاران و کادر پرستاری "لوح سپاس" دریافت کردند. همچنین همایش علمی و یکروزه "تازه های درمان نارسایی قلب پیشرفته و دستگاه کمک گردش خون" برپا شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
    0 0
    علی نصیریان چه ربطی دارد؟