مونیخ، لیسبون، کاردیف و حالا مراکش/ماجرای خلبانی که برای رئالی‌ها شانس می‌آورد

«خوان مانوئل بونت» یک خلبان معمولی است که برای خط هوایی «ایبریا»ی اسپانیا کار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛برای رئالی‌ها اما او معنایی بیش از این دارد، او مهره شانس این تیم به حساب می‌‌آید و به همین خاطر هم بوده که آنها از کمپانی ایبریا خواسته‌اند این خلبان هدایتگر هواپیمایی باشد که آنها را برای بازی‌های جام‌ جهانی‌ باشگاه‌ها به مراکش می‌برد. 

ماجرا از سفر رئالي‌ها به مونيخ در ليگ قهرمانان سال گذشته شروع شد. آن موقع آنها با هواپيمايي كه خوان مانوئل هدايتش مي‌كرد به آلمان سفر كردند و بعد از برد 4 بر صفرشان مقابل بايرن، او را به عنوان خلبان رسمي پروازهايشان براي بازي‌هاي مهم انتخاب كردند چون معتقد بودند براي‌شان شانس آورده. خود خلبان بونت در مورد اين موضوع به شبكه راديويي «كوپه» گفته: «... از ما خواسته شد رئالي‌ها را به مونيخ ببريم و بعد از آن هم آن اتفاقاتي كه همه مي‌دانند پيش آمد. ما به مادريد برگشتيم. پرواز تمام شد و همه چيز هم خوب پيش رفت اما حدود يك هفته، 10 روز قبل از فينال ليگ قهرمانان در ليسبون از طرف ايبريا گفتند رئال‌مادريد با ما تماس گرفته و خواسته آنها را ببري. پاي مسائل خرافاتي در ميان بود.

به‌ هر ‌حال پرواز خيلي خوب پيش رفت و حتي ما را براي تماشاي بازي هم دعوت كردند... تاريخ دوباره تكرار شد، رئالي‌ها باز هم بردند. در ماه آگوست (مرداد) دوباره آنها را به كارديف بردم (‌براي بازي سوپرجام اروپا).» خوان مانوئل در ادامه گفت براي بردن رئالي‌ها به بازي‌هاي جام‌ جهاني‌ باشگاه‌ها، به جاي لندن به مراكش پرواز مي‌كند: «الان بايد در راه برگشت از لندن بودم اما يك هفته پيش به من زنگ زدند و گفتند خوان، رئالي‌ها باز هم تماس گرفته‌اند، پس اگر برايت فرقي ندارد... نمي‌دانم دليل اين كارشان چيست اما فكر مي‌كنم مسائل مختلفي در ميان باشد.» 

خلبان بونت البته از تغييراتي كه پروازهاي رئال در برنامه‌هايش به وجود مي‌آورد، شكايتي ندارد چون آن‌طور كه خودش گفته، رئال تيم محبوبش است. البته رئالي‌ها در طول پروازهايشان بايد حسابي حواس‌شان جمع باشد چون دستيار بونت طرفدار بارساست: «دستيارم بارسايي است اما باز هم در اين پروازها اوقات خوبي را مي‌گذراند. او يك حرفه‌اي است و از همان روز اول از اين پروازها لذت مي‌برد اما خدمه و كاركنان هواپيما بيشترشان رئالي‌ها هستند.»

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =