موسسه خانه کتاب تاکنون در هشت نمایشگاه استانی کتاب شرکت کرده که حاصل آن ثبت‌نام حدود 400 نویسنده در سامانه اهل قلم است.

به گزارش خبرآنلاین، موسسه خانه کتاب که با هدف ارائه خدمات و تسهیلات ویژه برای اهالی قلم در هشت نمایشگاه کتاب همدان، اصفهان، زنجان، اراک، تبریز، کرمانشاه، کرمان و اردبیل شرکت کرده ،اکنون نیز در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد مقدس غرفه‌ای را به خود اختصاص داده است؛ شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد مقدس شنبه (۳ آبان‌ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد با حضور سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، واحد اهل قلم موسسه خانه کتاب در هشت نمایشگاه استانی کتاب حدود 400 نویسنده در سامانه اهل قلم خود ثبت‌نام کرده که در این میان، تبریز با ثبت‌نام 178 نویسنده در صدر ایستاده است.

موسسه خانه کتاب در نمایشگاه کتاب مشهد نیز غرفه‌ اهالی قلم را دایر کرده است که نویسندگان می‌توانند با مراجعه به این غرفه و ارائه مدارک خود، برای دریافت کارت و ثبت‌نام در سامانه اهل‌قلم اقدام کنند. به‌روز کردن و تکمیل اطلاعات اهالی قلم و همچنین پیگیری مسائل مربوط به تأمین اجتماعی پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری از جمله تسهیلات ارائه ‌شده به اهالی قلم استان‌های میزبان بوده است.

این اقدام موسسه خانه کتاب در تمام نمایشگاه‌های استانی کتاب سال جاری به صورت مستمر انجام می‌شود.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر تبریز اوغلی IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    6 0
    تبریز همواره شهر اولین ها بوده است