درخشان: علی کریمی در حال فکر کردن به بازگشت است/ همه بازی ها برای پرسپولیس حکم فینال را دارند

حمید درخشان می گوید همه بازی ها برای پرسپولیس حکم فینال را دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید درخشان سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با راه آهن گفت: «راه آهن یک پرسپولیس خوب به اسم حمید استیلی را روی نیمکت خود دارد و من فکر می کنم که قسمتی از این تیم به پرسپولیس تعلق دارد. این تیم مقابل تراکتورسازی بازی خوبی انجام داد ولی نتیجه نگرفت و حالا انگیزه زیادی برای بازی با ما دارد. من چهار روز است که با پرسپولیس کار می کنم و می خواهم تیم را به سطحی که هواداران توقع دارند ببرم.»
او ادامه داد: «به بازیکنانم گفته ام که از این به بعد همه بازی های پرسپولیس حکم فینال را دارند. بازیکنان در این چند روز خوب تمرین کرده اند و ان شاءالله در بازی های بعدی هم با اقتدار برای تیمشان می جنگند.»
درخشان در مورد بازیکنانی که احتمال جدایی شان از پرسپولیس وجود دارد گفت: «هفته آینده در این مورد جلسه داریم چراکه بعضی از بازیکنان نمی توانند به ما کمک کنند. مثلا مهرداد پولادی مشکل خدمت دارد و باشگاه می خواهد این مشکل را حل کند. بخشی از این مشکل دست ماست و بقیه دست نظام وظیفه است. اگر مشکل حل شود از او استفاده می کنیم و در غیر این صورت باید به فکر جایگزین پولادی باشیم.»
او در مورد احتمال همکاری علی کریمی با پرسپولیس گفت: «از کریمی تشکر می کنم که جواب من را می دهد. او از من فرصت خواسته تا روی این موضوع فکر کند که چگونه می خواهد به ما کمک کند. من دنبال این هستم که کریمی به ما کمک کند و حتی اگر به فوتبال برنگشت، خیلی خوب از پرسپولیس خداحافظی کند.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =