مهر نوشت:

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تصمیم گیری نهایی برای استیضاح وزیر علوم بعد از جلسه بعدی وزیر و اعضای کمیته نظارت بر روند پیشرفت تعهدات وزیر علوم به استیضاح کنندگان، اعلام خواهد شد .

قاسم جعفری در خصوص جلسه بعدی "کمیته نظارت بر روند پیشرفت تعهدات وزیر علوم به استیضاح کنندگان" با وزیر علوم گفت: قرار شد روز شنبه قبل از جلسه علنی مجلس جلسه مذکور برگزار شود.

او ادامه داد: در جلسه روز گذشته کمیته نظارت بر روند پیشرفت تعهدات وزیر علوم به استیضاح کنندگان که با حضور وزیر علوم و برخی از نمایندگان برگزار شد مسئولان وزارت علوم گزارش اقداماتی را که طی این مدت انجام شده بود ارایه کردند و با وجود اقدامات صورت گرفته بخشی از دغدغه های اصلی نمایندگان همچنان باقی بود که قرار شد وزارت علوم تا جلسه بعدی اقداماتی را در راستای رفع دغدغه ها صورت دهد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: تصمیم گیری نهایی برای استیضاح وزیر بعد از جلسه مذکور خواهد بود اما به نظر می رسید بنای وزیر علوم این است که دغدغه ها را برطرف کند، البته خواسته نمایندگان از وزیر علوم نیز قانونی و منطقی است لذا به نظرمی رسد اگر بنای وزیر علوم واقعا بر رفع نگرانی ها و دغدغه های نمایندگان باشد بر روند استیضاح تاثیر گذاشته و ممکن است خبرهای خوبی اعلام شود.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =