معاون رئیس پارلمان اسرائیل: فلسطینی‌ها باید هرچه سریعتر غزه را ترک کنند

معاون رئیس پارلمان اسرائیل و عضو حزب لیکود در یادداشتی نوشته است فلسطینی ها هرچه سریعتر غزه را ترک کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  موشه فیگلین، عضو حزب لیکوود و معاون رئیس پارلمان اسرائیل در یادداشتی برای پایگاه خبری اسرائیل نشنال نیوز پیشنهادات خود را برای حل بحران غزه مطرح می کند.

پیشنهاد من برای حل غزه:
اولتیماتوم- هشدار از نخست‌وزیر اسراییل به جمعیت دشمن، که در آن اعلام می‌کند اسراییل به زودی به اهداف نظامی در منطقه‌شان حمله می‌کند و از آنهایی که نقشی ندارند یا نمی‌خواهند صدمه ببینند، می‌خواهد فوراً مکان را ترک کنند. شبه جزیره‌ی سینا از غزه دور نیست و آنها می‌توانند از محل خارج شوند. این سقف تلاش‌های انسان‌دوستانه‌ی اسراییل خواهد بود. حماس می‌تواند بدون پیش‌شرط تسلیم شود و مانع از حمله شود.
حمله- با حداکثر توان ارتش( و نه بخشی کوچک از آن) و با تمام ابزارهای متعارف ممکن به تمامی اهداف تعیین شده در غزه حمله شود. تمام اهداف نظامی و زیرساخت‌ها بدون در نظر گرفتن «سپر انسانی» یا «آسیب محیط زیستی» مورد حمله قرار خواهند گرفت. همین که به آنها هشدار قبلی داده‌ایم و به اهداف دقیقی حمله می‌کنیم کافی است.
محاصره- به موازات بالایی‌ها، محاصره‌ی کامل غزه. هیچ چیز وارد منطقه نخواهد شد. اسراییل اما اجازه‌ی خروج از غزه را خواهد داد.( شهروندان می‌توانند به شبه جزیره‌ی سینا بروند و جنگجویان می‌توانند تسلیم نیروهای ارتش شوند)
دفاع- هر مکانی که از آنجا به اسراییل یا نیروهای اسراییلی حمله‌ای صورت بگیرد، فوراً با تمام قوا و بدون اهمیت دادن به «سپر انسانی» یا «آسیب محیط زیستی» مورد حمله قرار خواهد گرفت.
فتح- بعد از اینکه ارتش «نرم کردن» اهدافش را با توان تهاجمی‌اش به پایان رساند، تمام غزه را با استفاده از تمام راه‌های لازم برای به حداقل رساندن صدمه به سربازانمان و بدون اهمیت دادن به هیچ چیز دیگری فتح خواهد کرد.
نابودی- شین بت و ارتش، تمام دشمنان مسلح را در غزه نابود خواهند کرد. با جمعیت دشمن که دست به خطا نزده و از تروریست‌های مسلح فاصله گرفته‌است، طبق حقوق بین‌الملل برخورد خواهد شد و اجازه‌ی ترک منطقه را خواهند یافت. اسراییل با سخاوت به کسانی که قصد ترک منطقه را دارند، کمک خواهد کرد.
حاکمیت- غزه بخشی از سرزمین ماست و تا ابد بخشی از آن خواهد ماند. آزادسازی بخش‌های سرزمین ما برای همیشه، تنها چیزی است که به خطر انداختن جان سربازانمان در راه فتح سرزمین را توجیه می‌کند. بعد از نابودی ترور از غزه، غزه بخشی از حاکمیت اسراییل خواهد بود و دارای جمعیت یهودی خواهد شد. این همچنین به بهبود بحران کمبود خانه در اسراییل منجر خواهد شد. خط قطار ساحلی برای پوشش دادن سرتاسر غزه، به سرعت گسترش خواهد یافت.
طبق نظرسنجی‌ها، اکثر اعراب ساکن غزه می‌خواهند آنجا را ترک کنند. به آنهایی که نقشی در فعالیت ضداسراییلی نداشته‌اند، یک بسته‌ی مهاجرتی بین‌المللی سخاوتمندانه پیشنهاد خواهد شد. آنهایی که تصمیم می‌گیرند بمانند، اقامت دائمی خواهند گرفت. بعد از چند سال زندگی در اسراییل و عادت کردن به آن، بر اساس قانون‌گذاری مناسب در کنست و اجازه‌ی وزیر کشور، به کسانی که حکومت اسراییل، ماهیت و روش زندگی دولت یهودی در سرزمینش را بپذیرند، تابعیت اسراییلی پیشنهاد خواهد شد.

49308

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =