شرکت های خودروسازی در ایران علاقه ای به انتشار هزینه های تبلیغاتی خود ندارند ولی برخلاف خودروسازان ایرانی، کمپانی های خارجی به صورت سالیانه هزینه های تبلیغات خود را منتشر می کنند.

گزارشی که توسط موسسه ادورتایزینگ ایج Advertising Age  منتشر شده نشان می دهد که شرکت های فیات کرایسلر، تویوتا، فورد و جنرال موتورز در میان شرکت های خودروسازی بیشترین پول را برای تبلیغ محصولاتشان در بازار آمریکا می پردازند.

شرکت هاي خودروسازي بين المللي تمامي هزينه هاي تبليغاتي خود را بايد منتشر کنند. اين موضوع در مورد خودروسازان ايراني مصداق ندارد.

نام شرکت خودروسازی

تبلیغات در تلویزیون

تبلیغات در مجلات

تبلیغات در روزنامه ها

تبلیغات در اینترنت

فیات کرایسلر

900 میلیون دلار

71 میلیون دلار

10 میلیون دلار

110 میلیون دلار

تویوتا

959 میلیون دلار

152 میلیون دلار

13 میلیون دلار

112 میلیون دلار

فورد

797 میلیون دلار

128 میلیون دلار

13 میلیون دلار

139 میلیون دلار

جنرال موتورز

1.3 میلیارد دلار

185 میلیون دلار

143 میلیون دلار

176 میلیون دلار

 

 

3535

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =