افزایش استقرار یگان‌های نیروی زمینی ارتش در مرزهای غرب و جنوب غرب کشور

در حالی که گروهک تروریستی داعش مدعی تلاش برای ورود به ایران است ارتش جمهوری اسلامی ایران استحکامات نظامی خود در مرزهایش افزایش داده است.

به گزارش خبرآنلاین،این خبری است که سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش آن را رسانه ای کرده و گفته است: «مرزهای کشور تقویت شده و یگان‌های ما پا در رکاب هستند و مردم و ملت ما مطمئن باشند که نیروی زمینی ارتش در همه عرصه‌های دفاعی همواره آماده است.»

براساس خبر روابط عمومی ارتش،یگان‌های نیروی زمینی در بخش‌های وسیعی از غرب و جنوب غرب کشور داده مستقر شده اند.

امیر پوردستان افزوده است:یگان‌های پروازی و هوانیروز ارتش نیز ماموریت حمایت و پشتیبانی از مرزهای شمال غرب و جنوب شرق و سایر مرزهای کشور را برعهده دارند که این عزیزان هم در پشتیبانی از یگان‌های پیاده توانسته‌ اند خدمات بسیار ارزشمندی انجام دهند.

گروهک تروربستی داعش که این روزها در عراق  در حال درگیری با ارتش این کشور است،اخیرا در صفحات توئیتر خطاب به تمامی شیعیان نوشت: «رافضی ها بدانند که هدف ما تخریب نماد شرک آلود در نجف، کربلاء و سامرا است. بدانید که بعد از تخریب این نمادها در عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد.»

پوردستان همچنین از ممانعت نیروی زمینی ارتش از ورود اعضای پژاک به کشور خبر داده است. او گفته است:«چند روز پیش تعدادی از اعضای گروهک‌های ‌تروریستی پژاک قصد عبور از مرزهای کشور را داشتند که با هوشیاری سربازان نیروی زمینی ارتش ضربه جبران‌ناپذیری به آنها وارد شد.»

ظاهرا این چند عضو پژاک با انواع و اقسام تجهیزات قصد ورود به مرزهای کشور را داشتند، اما در بدو ورود به خاک کشور با سربازان نیروی زمینی ارتش مواجه و ضربه سختی را متحمل شدند .

 

/ 212 212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایلیا GB ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    درود بر ارتش ایران
  • دهه شصتی IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    یعنی خدمتم رفتیم جنگ شد :l زندگی بود ما کردیم؟؟ نسل بود ما بودیم؟؟
    • محمد جواد A1 ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      58 7
      کسی طرفدار جنگ نیست ولی زشته جنگ نشده بترسی اقبالت را سرزنش کنی
    • بی نام A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      50 1
      جنگ نمیشه برادر .تو تنها نیستی .ما پشتیبان تو هستیم .
    • بی نام A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      63 2
      جنگ کجا بوده همپا؟ کل داعش به اندازه یه لشکر پیاده ارتش ایران نیرو نداره منم دهه شصتیم خدمتمو توی ارتش صفر مرزی غرب کشور گذروندم اونموقع بیش از صدهزار نیروی آمریکایی و غیره توی عراق بود و احتمال جنگ هم وجود داشت ولی انقد آیه یاس نمیخوندیم این داعشیا به خاطر خیانت یه سری از فرماندهای ارتش ناقص عراق تونستن توی عراق پیشروی کنن و نهایت آمال و آرزوشون تشکیل یه حکومت در غرب عراق و شرق سوریه ست که البته اگه بتونن با خودشون و بعثیا و غیره بسازن وهمدیگه رو تیکه پاره نکنن و خیلی بتونن فقط شاید چندتا حمله ایذایی به مرزهای ما بکنن تا به خودشون روحیه بدن خودشون هم میدونن که بیشتر از این کاری از دستشون بر نمیاد و اگه خیلی اصرار کنن و کله شق بازی در بیارن محو و نابود خواهند شد.
    • بی نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
      20 5
      با دمیدن شیپور جنگ است که شجاع از ترسو و مرد از نامرد شناخته می شود.
  • رضا IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    39 1
    انشاالله که کار به جنگ نمیکشه ولی هم اگر شد باید از خاک و سرزمین جدای از گرایشات سیاسی دفاع کرد. هرچند امیدوارم تو عراق کلک این داعش کنده بشه و به نفعشونه با ایرانی جماعت طرف نشن
  • بی نام IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    32 4
    ممد نبودی. . .
  • مجید از مراغه IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    31 1
    امیدوارم تروریستها قبل از نزدیک شدن به مرزهای ایران نابود شوندو در ضمن ما به کلیه نیروهای مسلحمان اطمینان داشته و به وجودشان افتخار میکنیم و اگر لازم باشد برای دفاع از وطنمان همه لباس رزم خواهیم بوشید
  • بی نام IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    42 3
    یک گزارش از وضعیت معیشت ارتشیان دلاور بخصوص نیروی زمینی تهیه کنید. لطفا
  • بی نام ES ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    37 2
    نقطه ضعف زیاد داریم ولی به ایمان وشجاعت و قدرت ارتش و سپاه اطمینان داریم و احساس آرامش میکنیم
  • رامين A1 ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    26 1
    هيچ اتفاقي نميافته اگه ميبينيد داخل عراق هم بعضي از مناطق رو اشغال كردن دليلش اينه كه بعضي از سران ارتش عراق باهاشون همكاري كردن همون فرماندها يي كه به حزب بعث تعلق دارن اينها توانايي مقابله در برابر يك ارتش منظم و مكانيزه رو ندارن متاسفانه اداره اطلاعات عراق در حد تعطيله و از اون بدتر هنوز مجلس عراق تشكيل جلسه نداده و ارتش هم كامل درگير نشده
  • مجتبي A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    26 6
    خداوند نگهدار نيروي زميني ارتش و فرماندهان شجاع آن باشد. دشمنان بايد بدانند كه اين فرزندان روح الله وو سربازان سيد علي تا خون در رگهايشان است به هيچ قدرتي اجازه تعرض به ايران را نميدهند.داعش جيره خوار آمريكا و اسرائيل كه جاي بحث ندارد. جانم به فداي دين اسلام.
  • حامد A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    18 2
    ی کم بفکر معیشت پرسنل باشید
  • حسن A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    23 1
    سلام.من تو نیرو زمینی ارتش خدمت کردم.تو زمان خدمتت امیر پوردستان اومده بود بازدید از یگانمون.از منم چند تا سواله نظامی پرسید.تا امیرایی مثل پوردستان تو این مملکت هست هیچ دشمنی نمی تونه کاری بکنب.مطمئن باشین.زنده باد ارتش
  • رامین IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    3 0
    ارتش مچکریم
  • بی نام A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    0 0
    زنده ياد نيروهاي نظامي ايران
  • یک سرباز ارتش A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    من به عنوان یک سرباز ارتش از هیچ کدوم از این گروهک های تازه ب دوران رسیده نمیترسم و اگه قرار باشه تا آخرین نفس میجنگم تا ثابت کنم ارتش ما به قدری قدرت داره که نه تنها این گروهک ها بلکه تمام دشمنای کشور رو له کنه