کمتر از یک هفته پس از رسانه ای شدن کار ارزشمند یک معلم مریوانی برای همدردی با دانش آموزش، اتفاقات مثبتی دراین باره افتاده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته گذشته در رسانه ها خبری مبنی بر فداکاری محمدعلی محمدیان، معلم مریوانی منتشر شد؛ او برای همدردی با دانش آموزش، موهای سرش را تراشید. 

ماهان رحیمی دانش آموز کلاس دوم دبستان شیخ شلتوت مریوان پس از مصرف داروهای شیمیایی، موهای سرش ریخت. بی مویی سر ماهان موجب واکنش هایی در مدرسه شده بود. به همین دلیل معلمش برای تقویت روحیه این دانش آموز خودش را کچل کرد. (اینجا)

پس از رسانه ای شدن این موضوع، رییس جمهور از این معلم قدردانی و از درمان ماهان حمایت کرده است. ضمن اینکه درمان ماهان اکنون در بیمارستان راضی تهران شروع شده است.

خبر تقدیر و حمایت رییس جمهور را استاندار کردستان اعلام کرده. عبدالمحمد زاهدی تقدیر و حمایت رییس جمهور تلفنی به محمدیان ابلاغ کرده است. او دراین باره به ایرنا گفت: استاندار در این تماس از وضعیت ماهان رحیمی پرسید و من هم او را در جریان وضعیت جسمانی ماهان قرار دادم.

دراین باره استاندار کردستان به مهر گفته: عصر جمعه از دفتر رئیس جمهور با من تماس گرفتند و اعلام شد که دکتر روحانی به محض رویت این خبر دستور داده است تا از این اقدام معلم مریوانی به صورت ویژه تقدیر و تشکر شود.

عبدالمحمد زاهدی گفت: همزمان با این مهم رئیس جمهور دستور داده است که وضعیت بیماری دانش آموز مریوانی نیز پیگیری شود و هزینه های درمانی وی نیز تامین شود تا در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به درمان این دانش آموز نیز اقدام شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته بعد از دستور رئیس جمهور گفت: در بیمارستان رازی تهران آزمایشات مختلفی روی این دانش آموز صورت گرفته است و خوشبختانه روند درمان وی رضایت بخش بوده و نکته قابل ذکر این است که وی هم اکنون در بیمارستان بستری نیست و در محل زندگی خود بوده و در مدرسه نیز حضور پیدا می کند.

استاندار کردستان گفت: بر اساس دستور رئیس جمهور به مسئولان بیمارستان نیز دستور داده شده است که مسائل درمانی این دانش آموز مریوانی به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفته و اقدامات لازم در این خصوص نیز انجام شود. هزینه های درمان این دانش آموز مریوانی نیز تامین می شود، بر اساس دستور رئیس جمهور هزینه های مورد نیاز برای درمان این دانش آموز مریوانی نیز تامین می شود و انتظار داریم که با توجه به اقدامات صورت گرفته در کوتاهترین زمان ممکن شاهد رفع این بیماری باشیم.

 

ماهان بیماری خطرناکی ندارد 

البته  محمدیان به همراه خانواده ماهان رحیمی برای انجام آزمایش ها به تهران آمده بود. در عین حال پزشک معالج ماهان رحیمی کودک مریوانی بیماری وی را نوعی بیماری پوستی اعلام کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، دکتر کامران بلیغی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران و متخصص پوست و مو بیمارستان رازی با بیان این که ماهان رحیمی کودک مریوانی بیماری خطرناکی ندارد گفت: نوع محدود این بیماری که به ریزش سکه ای معروف است اما این کودک به نوع شدیدتر این بیماری به نام «آلوپسی آره آتا یونورسالیس» مبتلا شده است که بر اثر آن همه موی سر، ابرو و مژه ها دچار ریزش می شود.

او گفت: ماهان نخستین بار در سه سالگی به صورت تکه تکه دچار ریزش مو شده است. این بیماری خطرناک و جای نگرانی نیست.

بلیغی با رد برخی اظهارات درخصوص ریزش موی این کودک بر اثر شیمی درمانی گفت: این بیماری، بیماری دستگاه ایمنی است که در آن دستگاه ایمنی، مو را جسم خارجی تصور و به آن حمله می کند. در این بیماری برغم ریزش وسیع مو و مشکلات درمانی ناشی از آن ریشه های مو در پوست می ماند و با ایجاد شرایط مناسب مجدداً رشد می کند.

او درباره روند درمان گفت: بیمار چند روز پیش به بیمارستان رازی آمد و از وی آزمایش های اولیه و نمونه گیری به عمل آمد و برای درمان شورای پزشکی تشکیل شده است. در درمان این بیماری باید همه شرایط بیمار از جمله سلامت کودک و رشد آن و عوارض احتمالی درمانی در نظر گرفته شود تا سلامت وی تحت تاثیر درمان سریع قرار نگیرد.

به گفته این متخصص پوست و مو در این بیماری به علت گستردگی آن پاسخ درمان تا حدودی سخت است: باید زمان طولانی را طی کرد و در هر سنی امید به بازگشت مو است. سن بیمار سنی است که نیازمند دقت و وقت زیاد است و بیش از همه چیز نیازمند حمایت اطرافیان است تا مشکلات روحی احتمالی برای وی به وجود نیاید.

از سوی دیگر وزیر آموزش و پرورش هم به دیدار ماهان و معلمش رفته است. علی اصغر فانی در دیدار با محمدعلی محمدیان معلم پایه دوم دبستان شیخ شلتوت شهر مریوان و ماهان رحیمی دانش آموز بیمار گفت: همانطور که مردم مطلع هستند مردم هزینه درمان ماهان رحیمی را متقبل شده‌اند و امیدواریم که مسئولان درمان به خصوص وزیر بهداشت، درمان این دانش‌ آموز عزیر را متقبل شود.

همچنین در این دیدار محمد علی محمدیان معلم مریوانی نیز علت تراشیدن موی سر خود را همدردی با دانش‌اموز خود که به دلیل اختلال در سیستم ایمنی بدن دچار ریزش مو شده بود اعلام داشت.

این معلم مریوانی در ادامه با اشاره به اینکه هدف اصلی این حرکت نوعی همدلی با دانش‌آموزش محاسبه می‌شود ادامه داد: معلمی شغل انبیاست و کار اصلی وی ترویج اخلاق حسنه، آموزش و تربیت است و در این راه باید از تمام وجود مایه گذاشت، کودکان روحی لطیف و سرشار از محبت دارند که باید به آنها نحوه ابراز آن را یاد داد تا بتوانند در آینده نه چندان دور با ابراز به موقع این محبت و عشق به یاری همنوعان خود بشتابند.

ماهان رحیمی دانش‌آموز کلاس دوم دبستان در این دیدار به فداکاری معلم خود تاکید کرد و گفت: می خواهم در آینده همانند آقای محمدیان معلمی فداکار شوم.

 

هزینه ۲۵۰ میلیونی آزمایش ها

اما درباره شروع درمان ماهان، محمدعلی محمدیان به ایرنا گفت: ماهان رحیمی چند روز پیش به تهران منتقل شد و در بیمارستان رازی تحت آزمایش های مختلف قرار گرفت و هم اکنون نیز از لحاظ روحی روانی و جسمانی به نسبت گذشته بهتر است. یکسری آزمایش از این کودک انجام شده، آزمایش های ماهان را جهت تشخیص به کشور آلمان ارسال کرده اند و تا 15 روز آینده جواب آن را اعلام می کنند.

به گفته ماهان از بیمارستان ترخیص شده و به مریوان بر گشته است: منتظر اعلام نتایج آزمایش می شویم. این آزمایش ها با هزینه های گزافی انجام شد، دو میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه این آزمایش ها شد که این مبلغ توسط خانم دکتر تهرانی از پزشکان بیمارستان رازی تقبل شد و همچنین یک خیر به نام آقای یزدی نیز برای حمایت کامل از این دانش آموز اعلام آمادگی کرده است.

این معلم فداکار مریوانی از اظهار همدردی اقشار مختلف مردم و مسوولان در استان کردستان و دیگر استان های کشور قدردانی کرد و گفت: پس از رسانه ای شدن این مساله و مطلع شدن مردم، خیران و افراد بسیاری از جای جای کشور با بنده، خانواده ماهان، مسوولان آموزش و پرورش مریوان و مدیر مدرسه تماس گرفته و ضمن اظهار همدردی، آمادگی خود را برای حمایت از این کودک اعلام کرده اند.

گفتنی است پدر ماهان رحیمی که در شهر مریوان تعمیرگاه مکانیکی دارد، دو فرزند به نام های ماهان و دریا دارد که دریا نیز به بیماری دیابت مبتلا است و پدر اکنون با دو فرزند بیمار روبرو است.

از سوی دیگر واحد مرکزی خبر گزارش داده که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هزینه درمان «ماهان رحیمی» دانش آموز مریوانی که دچار بیماری آلوپسی (نوعی بیماری پوست و مو) شده است، تقبل کرد.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نامه ای به رییس بیمارستان رازی، بیمارستانی که ماهان در آن تحت درمان است، اعلام کرد: این ستاد همه هزینه درمان این دانش آموز مریوانی را تقبل می کند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 333395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 37
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پرستیژ IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    305 7
    معلمی فداکار،دکتری بخشنده ، آقای یزدی فردی نیکوکارو گمنام،اینان همان مردم مهربان ایرانند . ممنون از همه شما به پاس خدمات ارزشمندتان........ و متاسفم برای مسئولین دولتی که پس از ورود این افراد تازه به یاد یاری رساندن به این کودک بیمار افتادند. سوال اینجاست که نقش شما در درمان بیماران اینچنینی که بسیار می باشند کجاست ؟ شعار بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند را دیر بازیست که دولتمردان ما در عرصه درمان به یاد برده اند و اقدامات آنها محدود به شو و نمایش های ژورنالیستی شده است. آقای رئیس جمهور عزیز،برادر بزرگوار ، درمان در قانون اساس رایگان است ، رایگان است، رایگان است . خبر آنلاین عزیز خواهش میکنم چاپ کنید.
    • محمد A1 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
      85 1
      از ریس جمهور خواهشمندیم با دستوری به همه ی ادارات آموزش و پرورش کشور خواستار شناسایی و درمان همه ی کودکان ایرانی که توان پرداخت هزینه های درمانشونو ندارن رو صادر کنن...اینطوری که به یه نفر برسین به بقیه هیچی فایده ای نداره که رییس جمهور عزیز.
    • محمد A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
      53 1
      از رییس جمهور خواهشمنذیم با دستوری به تمام ادارات آموزش و پرورش کشور خواستار شناسایی و درمان همه ی کودکان ایرانی که توان پرداخت هزینه های درمانشونو ندارن رو صادر کنن...اینطوری که به یه نفر برسین و بقیه کودکان هیچی هم اجحاف میشه در حق دیگر کودکان و هم از ارزش کارتون کم میکنه....با تشکر از رییس جمهور عزیز و آرزوی سلامتی برای کودک دوس داشتنی مریوانی و همه ی کودکان ایران
    • محمد A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
      30 1
      از رییس جمهور خواهشمندیم با دستوری به تمام ادارات آموزش و پرورش کشور خواستار شناسایی و درمان همه ی کودکان ایرانی که توان پرداخت هزینه های درمانشونو ندارن رو صادر کنن.
    • بی نام US ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
      32 11
      استاد!میشه بفرمایید دکتر روحانی با کدام علم غیب باید از وجود این کودک معصوم مطلع می شدند؟مهم این است که پس از اطلاع بلافاصله دستور پیگیری صادر کرده اند...بیایید این همه از دیگران طلبکار نباشیم...
    • متعجب IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
      5 1
      خبر أنلاين چطور نظر بعضى ها رو فله اى منتشر مى كنى ولى ما ٤٠ تا نظر ميذاريم يكي شم تأييد نميشه؟؟؟
    • بی نام IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
      11 0
      درود بر روح بزرگ این معلم بزرگ!
  • مهدی A1 ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    26 1
    همدلی از هم زبانی بهتر است
  • هه لو هور امی(مریوانی) IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    178 5
    واقعاً باید بر دست این معلم بوسه زد....همانطور که وزیر اموزش و پرورش بوسه زد. .تشکر آقا معلم تشکر آقا.....
    • هـادی A1 ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
      11 1
      برخورد حاجی بابایی وزیر قبلی درباره حادثه شین آباد رو با این برخورد مقایسه کنید.
  • فرید A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    206 1
    دست همشون درد نکنه واقعا خوشحال میشم میبینم هنوز 1 سری ادم خوب و فداکار تو این مملکت زندگی میکنن
    • مریوانی A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
      21 1
      خبر آنلاین و دوستان ... من مریوانی ام و این خبر متعلق به 1 ماه قبل ... جالب اینه وقتی دوستم که این گزارش رو تهیه کرد و واسه تایید به اداره آموزش و پرورش مریوان برد واکنش مسئولین مریوانی این بود : کاره مفتی انجام داده
  • هوشیار IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    29 4
    تحت تاثیر قرارگرفتم ،با سپاس از خانم دکتر تهرانی و آقای یزدی که با هزینه شخصی این کار را کردند ،و نه برای تبلیغ ، و از کیسه بیت المال، به چنین هموطنانی نیکوکار افتخار میکنم
  • علی IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    47 1
    خانم دکتر تهرانی و آقای یزدی زنده باشید ، خوشحال و مفتخرم که هنوز چنین هموطنانی در کنار خود دارم
  • فرهاد A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    80 0
    وقتی خوندم اشک تو چشمام جمع شد و گریه ام گرفت دست این معلم عزیز رو از راه دور می بوسم یه راهکار فداکارانه و البته خلاقانه مثل این کار شاید تنها راه درست و مثمر ثمر بود که به ذهن کسی هم خطور نمی کرد.
  • شیوا A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    24 1
    حرکت آموزگار بسیار زیبا و بدیع بوده.کار خانم دکتر بینظیر و قابل احترام ولی مابقی افراد بدلیل تبلیغات وارد این مسئله که رسانه ای شده شده اند.چون هزاران و حتی صدها هزار نفر شرایطی به مراتب سختتر دارند که نه قوه مجریه عکس العملی نشون میده و نه پزشکان عزیز اصلا یک لحظه فکر میکنند که این هزینه ای که برای جراحی طلب میکنند اگر به سختی از طرف نفر قابل تامین باشد دیگه به خاک سیاه مینشینند و اگر حتی با فروختن تمامی اعضاء بدن هم جور نشه تا ابد خودشون رو سرزنش میکنند که نتونستند جون بچه شون رو نجات بدن و نهایتا میکشه به خودکشی و فرزندکشی.امیدوارم همیشه بدون ریا به کمک دیگران بشتابیم.ببخشید مجبور شدم اینجوری بنویسم.
  • مريم IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    62 3
    واى خدايا ادم چى ميشنوه ٢٥٠ ميليون پول ازمايش؟؟؟؟؟ اون بدبختايى كه ندارن چى كار كنند،؟ اوليشم خودم....
  • بی نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    53 6
    هروز بیشتر از روز پیش دوستت می دارم اقای رییس جمهور
  • داوود IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    37 1
    آفرین بر اون خانم دکتر و اون خیر
  • اکبر A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    19 0
    چه گسی باید جوابگو باشد ما هزینه بیمه ماهانه از حقوقمان کم می شود ولی دفترچه بیمه که اصلا فایده ای ندارد
  • غمخوار قراملکی A1 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    32 0
    معلم گرانقدر و عالی رتبه فارغ از هر نوع دین و آیینی این نوع دوستی و احساس نزدیکی شما به شاگردتان را ارج مینهیم و خاضعانه در برابر منش انسان دوستانه شما سر را به نشانه تواضع بر آستانت خم میکنیم و این شعر سعدی را در وصف تو میگوییم از دست و زبان که برآید کز عهده شکرش به در آید
  • بی نام A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    49 0
    دست این معلم فداکار رو می بوسم.
  • بی نام A1 ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    27 0
    دست همه اين عزيزان نيكوكار درد نكنه،دست فيسبوك هم درد نكنه كه باعث پخش خبر شد(١ ماه پيش)
  • حسین IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    25 2
    نظر بنده را نسبت به معلمها تغییر داد.کاش شما معلم دوران ابتدایی من بودید.سپاسگزارم اموزگار ...خوش به حالت دانش اموز.
  • جعفر EU ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    13 3
    هرسال برای هر دانش آموز 1500 تومان بابت بیمه دانش آموزی از خود دانش آموز دریافت میشود و به حساب بیمه ایران ریخته میشود حالا حساب کنید 12.5 میلیون دانش آموز چه پولی میشود آیا این دیگر منت گذاشتن سر دانش آموزان بیمار و دانش آموزان آسیب دیده از حوادث است !
    • بی نام A1 ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
      4 4
      جعفر جان تااونجا که من اطلاع دارم اون بیمه ای که شما می فرمایید مربوط به حوادثی است که در محیط مدرسه برای دانش آموز پیش می آید.
    • جعفر EU ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
      4 1
      نه آقای عزیز بی نام این پول برای یک سال تحصیلی دانش آموز است حتی موقعی که در مدرسه نیست و یا دچار بیماری غیر از حادثه میشود میتوانید این را از هر مدیر مدرسه ای و یا از تعاون ادارات آموزش و پرورش بپرسید .
  • بی نام A1 ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    13 0
    این یکی سر تراشید آن یکی جانش را فدا کرد تا به دانش آموزش آسیب نرسد ودیگری ... آری معلمان دلسوز، پزشکان فداکار، انسان های خیر و بالاخره خوبان هنوز بسیارند "خداوندا بندگان خوبت را پاداش عطا فرما آمین "
  • سحر DE ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    8 0
    عارفان با عشق عالم میشوند بهترین مردم معلم میشوند عشق با دانش متمم میشود هر که عاشق شد معلم میشود
  • بی نام A1 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    14 0
    با دیدن این معلم یاد کمک های معلمم به خودم و خونوادم افتادم... واقعا ایثار کرد در حالیکه وظیفش نبود. خدا معلما رو حفظ کنه
  • معلم از مسجدسلیمان IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    10 1
    آقای فانی دیروز تو مدرسه همکارم حالش خوب نبود چندماه پیش ریه اش تحت درمان بود وامسال قلبشو عمل کرد حالا چندروزی است که ریه اش دوباره عود کرده وخون از دهان وبینی اش اومد به من گفت داروهام هفت میلیون هستن وپول ندارم وبیمه تکمیلی فقط یک میلیون وششصدشو میده به همکار دیگم گفت تا دوماه دیگه زنده نیستم گریه کردم خدایا من خودم معلمم وکلی بدبختی دارم چطور میتونم کمکش کنم .خدایا اقای اکبری رو شفا بده .ای کاش بشد ریه ام رو بهش بدم .همش لبخندش جلو چشامه کی به فکرشه .گریم گرفته براش. الان. میخوام بهش زنگ بزنم مسولین اداره مون هم به فکر رایزنی برا نگهداشتن پستشونن.کی به فکره .من خودم هم نیاز به جراحی با هزینه سی میلیونم زیر بیمه طلای نوشته هزینشو تقبل نمیکنه.بهتر از صد زندگی این مردگیست .کز پس این مردگی
  • ولی دانش آموز IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    6 0
    این قبیل اعمال راباپاداش دنیوی نمی توان جبران کرد خدا خیرش دهد ولیکن درمرکز پایتخت تهران هنوز پس گذشت چهار ماه از سال تحصیلی مانتو دانش آموز ,علیرغم پرداخت وجه مربوط و پیگیریهای مکرراز مدیر مدرسه و منطقه یک (1) آموزش وپرورش تهران هنوز تحویل نشده است و دانش آموز بارهاگفته با این مانتو تحویل موقت شخصیت من زیر سوال رفته وبچه ها برایم می خندندوافت تحصیلی شدیدی در دانش آموز نسبت به سالهای گذشته ایجاد شده است نمی دانم من بازنسشته دیگر این مسئله رابا ... درمیان بگذارم ؟؟
  • بی نام IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    7 2
    معلمای زمان ما ترکه داشتن
  • آریا IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
    6 1
    اطمینان دارم نقش این اقدام معلم مهربان کمتر از نقش دارو های تجویز شده نیست.این اقدام معلم محترم از درون و از روح و روان دانش آموز را درمان میکند. معلم عزیز مریوانی جناب آقای محمدیان برایت آنچه خیر است آرزو میکنم و به هموطن بودن با تو افتخار میکنم.
  • نازنين A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    7 0
    اينجا ايران است...ايراني آباد و آزاد به دور از هر گونه تعصب و هر گونه تنگ نظري...افتخار مي كنم به وجود معلمي فداكار چون آقاي محمديان من يك هموطنم و بر دستان پر مهرت اي عزيز بوسه قدرداني مي زنم از اين همه عشقي كه به دانش آموز پاك و معصومت ماهان جان داشتي احساس غرور مي كنم زنده باد انسانيت زنده باد ايراني با غيرت و پر بركت باد عمر پزشكان دلسوزي چون خانم دكتر تهراني و آقاي يزدي خير محترم راهتان پر رهرو باد...
  • فردوسی A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    0 0
    با تشکر از این معلم خوب و گرانقدر که در این واپسین روزهایی که معلم کم کم داشت به فراموشی سپرده می شد، بار دیگر نام معلمی را در اذهان عموم بیدار کرد
  • رئوفی IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    1 0
    ابراهیم رزمی شاعر تبریزی با سروده ای زیبا از اقدام معلم مریوانی تقدیر کرد