مهر نوشت:

مصطفی حسنی پیشنهاد دهنده نماد کلید برای حجت الاسلام حسن روحانی می گوید موفقیت خود را بیش از هر چیز مدیون مشارکت صادقانه تیمی است که با آن در ستاد روحانی همکاری کرده است.

مبدع طرح کلید این نماد را نخستین بار به رضا صالحی امیری و اکبر ترکان در ستاد حسن روحانی پیشنهاد داده است.

اهم سخنان مبدع طرح کلید به عنوان نماد انتخاباتی روحانی را در ادامه می خوانید:

  • فرصتی که صدا و سیما در اختیار کاندیداها قرار داده بود، خیلی مناسب و عالی بود. برای ما این طلایی ترین فرصتی بود که آنرا صرف شناساندن کاندیدایمان به مردم کنیم و این فرصت نیز توسط دکتر روحانی بعد از نشان دادن کلید در برنامه گفتگوی ویژه خبری به نحو احسن استفاده شد. ایشان را در مرکز توجه قرار داد و تمایز میان ایشان و دیگر کاندیداها از آن زمان آغاز شد.
  • شرکت حداکثری مردم سودهای پیدا و پنهان زیادی را برای آینده کشور به همراه داشت. کلید تبدیل به نمادی شد که حتی کسانی که انتخابات را تحریم کرده بودند و یا میل و رغبتی برای شرکت در انتخابات نداشتند پس از شنیدن «چرا کلید؟» ترغیب شدند که در انتخابات شرکت کنند رای دهند و برای اثرگذاری بر آینده خود و کشورشان به پای صندوق رای بیایند.
  • ماباید یک تصویر با حس برنده شدن خلق می کردیم تا در ذهن مردم نقش ببندد. دهن به دهن بچرخد. با این ادبیات، روحانی می توانست قفل ها را بگشاید.
  • از جلسه با آقای ترکان انرژی و روحیه خاصی گرفتم. سپس دکتر صالحی امیری برای تسریع در ثمربخشی ایده، مرا به اعضای موثر ستاد معرفی کرد. نکته ای که بسیار امیدوارم کرد، وجود فضایی بود که در آن مشاورین دکتر روحانی به شدت از ایده های جوانان استقبال می کردند. وقتی با دکتر یونسی جلسه گذاشتیم ایشان تمام و کمال صحبت های ما را به شخص دکتر روحانی انتقال داد و نقطه نظرات ما را در ارائه نماد کلید با وی در میان گذاشت.
  • در این شکی نیست که آقای قالیباف رویای ساختن یک قصر از تهران را دارد. ولی مساله این است که مزیت های رقابتی ایشان کاملا به مردم انتقال پیدا نکرد ودر ذهن مردم متولد نشد. او می بایست تمام توانایی های خودش را در یک نماد فشرده سازی می کرد تا آن نماد پل ارتباطی میان توانایی های خودش و ذهن مردم می شد. البته این وظیفه مشاوران ایشان بود چنانچه تصمیم داشتم به دکتر قالیباف نمادی را پیشنهاد دهم نماد ساعت را پیشنهاد می کردم. زیرا از قابلیت های آقای قالیباف این بود که وی دقت و سرعت بالایی دارند و در شهرداری تهران ثابت کردند که به مهمترین سرمایه مردم یعنی وقت و عمرشان احترام می گذارند وهمیشه به قرارهایشان پایبند هستند.

29220

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    18 2
    معما چون حل شود اسان شود
  • بهراد IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    39 6
    تاثير اين قضيه كليد اين قدر ها هم كه ايشون مي گن زياد نبوده ، از صحبت ايشون طوري برداشت ميشه كه اگه آقاي قاليباف ساعت رو انتخاب مي كرد ، موفق مي شد، ولي به نظر من اين طور نيست ، آقاي روحاني به مدد گفنماني كه مطرح كردند و پشتيباني شخصيتهاي محبوب و به حاشيه رانده شده جامعه مورد وثوق قرار گرفتند، زحمات آقاي قاليباف در تهران قابل تقدير هست ولي سابقه قبل از شهرداري ، انتقاد هاي غير لازمشون از شخصيتهاي محبوب و عدم ظرفيت اطرافيانشون در برجسته كردن گفتماني كه خواسته جامعه بود و آقاي روحاني تونستن پرچمدارش باشن ،دلايل اصلي شكستشون بود، كليد يا رنگ بنفش يا بطور كلي نماد ها نتونستند نقش موثري در انتخابات امسال بازي كنند...
    • علیرضا IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
      15 4
      داشتن نماد به طور قطع به معنای مقبول واقع شدن از طرف مردم نیست.مردم خواهان دلیل و برهان قانع کننده ای هستند تا به فرد مورد نظر رای دهند اینارو تو متن خوندم اشتباه برداشت کردی شماا..به نظر من میشه این شخص رو نابغه نامید
  • بی نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    بر خلاف تبلیغاتی که ایشان از ایده شون میکنند به عقیده من رای اکثریت به آقای روحانی از جمله خود من کمترین ارتباطی با نشان کلید ایشان نداشت. همیشه تیم برنده حتی اگر اشتباهی هم کرده باشه برنده هست چیزی که برای اکثریت مطلق و از جمله خود من فکر میکنم مهم بود اول حمایت بزرگانی چون هاشمی و خاتمی بود و دوم کار بزرگ جناب عارف که نشان میداد قشر بزرگی از نخبه گان پشت سر ایشان قرار گرفته اند و در حقیقت روحانی برایندی بود از تمام کسانی که در این 8 سال به نا حق حذف شدند و مخالف کسانی بودند که کشور را به لبه پرتگاه آوردند
  • بی نام IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    21 51
    اقاي قاليباف يه دونس .
  • علی A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    90 10
    اگر خاتمی و هاشمی نبودند روحانی 2 میلیون هم رای نداشت
  • میثم A1 ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    34 10
    هزار بار هم گفتم، برای بار هزار و یکمین می گم : آقای قالیباف را 2 حرف و وعده نسنجیده زمین زد. یکی بحث 120 روز تاخیر در تحویل پروژه بزرگراه 2طبقه صدر (که پس از یک شمارش سرانگشتی می توان فهمید از بهمن 91 تا خرداد 92، هرگز 120 روز نیست!!!) و دوم اون بحثی که در مورد حوادث کوی دانشگاه وسط انداخت و حرفهای متناقضی که در نشست دانشگاه صنعتی شریف و چند وقت بعدش در بین بسیجی ها عنوان ساخت. قالیباف می خواست چماق رو در دست دست روحانی بگذاره، ولی تقدیر الهی چیز دیگری شد ... و مکروا و مکر الله، والله خیر الماکرین.
  • بی نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
    78 8
    تنها چیزی که باعث شد جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب شود اعلام حمایت بزرگوارانی چون آقایان رفسنجانی و خاتمی بود و نه چیز دیگری .
  • امیر US ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    7 4
    اقای قالیباف را سخنان ضد و نقیض ایشان پیرامون حوادث کوی دانشگاه از افکار ملت زدود ایشان سیاست یکی به نعل و یکی به میخ را خواستند تجربه کنند که جواب نداد .
  • نسترن GB ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    5 0
    ایول داره آقا مصطفی..... به نظرم مصطفی حسنی نابغه هستن
  • وحید A1 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
    1 0
    ایشون نابغه هستن