وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی با اشاره به اینکه همیشه شعار زیاد است ولی جای عمل خالی است، گفت: قول می دهم حاشیه‌ها، ناهماهنگی‌ها و تعللی که در بخش پرداختی وجوه جامعه پزشکان به وجود آمده، تا پایان سال حل و فصل شود.

به گزارش  مهر، سید حسن قاضی زاده هاشمی در مراسم تجلیل از پزشکان استان اصفهان، اظهار داشت: از زمان آغاز طرح تحول سلامت تاکنون تمام تلاش خود را کردیم که این طرح را گام به گام با رفع اشکالات و مشکلاتی که با غرض ورزی برخی ایجاد شده، با قوت پیش ببریم.

وی بیان داشت: متاسفانه بسیاری از این غرض ورزی ها و حواشی که ایجاد شده ناشی از کم اطلاعی و پیش داوری عده ای است که هیچ گاه ما را از مسیر اصلی منحرف نخواهد کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: طرح تحول سلامت در راستای رفاه حال مردم و منافع کل جامعه پزشکی است و به لطف خدا و با عنایت رئیس جمهور و کمک قاطبه مجلس تاکنون پیش رفته و تا آخرین گام نیز ادامه می دهیم.

وی تصریح کرد: به نظر می رسد که امروز هیچ راهی غیر از اعتدال برای مجد وعظمت ایران وجود ندارد و منظور از اعتدال این نیست که گروه خاصی را تعیین و بر دیگران حکمرانی کنیم بلکه منظور از اعتدال عین انسانیت و اسلام و الگوبرداری از شیوه بزرگان و ائمه اطهار (ع) است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه طرح تحول سلامت همچون همه طرح ها با حواشی زیادی همراه بوده است، اضافه کرد: تندروی از سوی هر گروه و صنفی که باشد، محکوم است چراکه آنچه باعث پیشرفت می شود کار با تدبیر و امید است و امیداوریم جنس کار دولت تدبیر و امید از این نوع باشد.

وی با بیان اینکه امید است که مردم از کارنامه دولت طی دو سال گذشته راضی باشند هرچند شرایط بسیار سختی را طی کردیم، ادامه داد: با وجود اینکه در بدو کار وضعیت خزانه و بدهی ها مشخص بود و قیمت نفت نیز ۵۰ درصد نزول یافت اما همه مشاهده کردند چه اقدامات بزرگی در عین تحریم انجام گرفت.

وی با بیان اینکه بسیاری از بیماران از انجام شیمی درمانی با هزینه های گزاف در مطب پزشکان گلایه دارند، افزود: براساس وعده رئیس دانشگاه علوم پزشکی تا پایان سال شیمی درمانی از مطب پزشکان برچیده می شود.

وی از ساخت بیمارستان چادگان تا سه ماه دیگر خبر داد و اضافه کرد: بیمارستان چادگان تا ۳ ماه دیگر پس از ۱۴ سال به بهره برداری می رسد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه هیچ گونه اختلافی بین مجلس و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وجود ندارد، ادامه داد: قاطبه نمایندگان مجلس از طرح های پزشکی حمایت کردند و مشکلی در مجلس نداریم.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    6 0
    سایر کادر درمانی هم معوقات دارند اضافکاری ما از فروردین پرداخت نشده و بیش از پزشکان ما نیازمند این پول هستیم چرا وزیر محترم در این مورد اقدام نمیکند