نماینده کرج: برجام ابتدا باید به تائید شورای امنیت ملی برسد

ایسنا نوشت: نماینده مردم کرج در مجلس گفت:مردم ایران باید به توافق هسته‌ای صورت گرفته به شکل یک فرصت نگاه کنند و با ایجاد تنش و اختلاف هزینه‌های بیشتری را به کشور تحمیل نکنند.

عزیز اکبریان اظهارکرد: برخی فکر می‌کنند با توافق صورت گرفته، کلیه تحریم‌های ایران برداشته می‌شود ولی این طور نیست؛ چراکه توافق صورت گرفته تنها بر سر لغو تحریم‌های هسته‌ای بوده است.

اکبریان افزود: متن تفاهم صورت گرفته باید در مرحله اول به تایید شورای امنیت ملی برسد.

وی ادامه داد: درخصوص تفاهم انجام شده باید تحقیقات و بررسی‌های لازم انجام و نتیجه آن به سمع و نظر مقام معظم رهبری برسد و در نهایت ایشان تصمیم نهایی درخصوص این تفاهم نامه را اتخاذ می‌کنند.

اکبریان ضمن تقدیر از تیم هسته‌ای ابراز کرد: در موضوع توافق هسته‌ای باید در یک فرایند منطقی، نظام تصمیمی که به نفع کشور و مردم باشد، اتخاذ کند.

این نماینده مجلس گفت: از آنجایی که موضوع انرژی هسته‌ای موضوعی ملی است، سعه صدر مردم را می‌طلبد که این تفاهم نامه کارشناسی شده و تصمیم مناسب در خصوص آن اتخاذ شود.

وی همچنین به اوضاع آشفته اکثر کشورهای خاورمیانه در شراطی کنونی اشاره کرد و گفت: اگر ایستادگی و مقاومت سربازان گمنام نبود وضعیت کشور ما نیز در حال حاضر همچون کشورهای خاورمیانه همچون سوریه و عراق بود.

اکبریان به دشمنی همیشگی آمریکا و هم پیمانانش علیه کشورمان اشاره کرد وگفت: دشمنان اسلام همواره برای ایران کارشکنی کرده‌اند ولی خوشبختانه هرگز موفق نشدند به اهدافی که در نظر داشتند برسند که این در سایه کمک و الطاف الهی بوده است.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    0 0
    راست میگه کمی به پروژه های نیمه کاره کرج رسیدگی کن.چند ساله ورودی شهر رو نتونستید سامان بدید حالا داخل بماند