چرا وقتی گاز مصرف نکرده ایم باز هم باید مالیات بر ارزش افزوده بدهیم؟!/ خشک شدن درختان محله تهرانپارس

روز گذشته، کاربران خبرآنلاین مشکلات خود را در سرویسی به همین نام ثبت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بحرانی شدن وضعیت آب و هوای زابل، شستشوی جداول علی رغم هشدارهای کمبود آب و تعلق گرفتن مالیات بر ارزش افزوده به گاز مصرفی از مواردی بود که موجب شکایت مردم شده بود.

سایر موارد در جدول آمده است:

 

حوزه

شرح مشکل

شهری

لطفا پیگیری کنید وقتی زابل گرد و غبار چند برابر حد بحرانی است چرا تعطیل نمی شه ؟ دیروز هوا افتضاح بود ولی خبری از تعطیلی نیست ما کارمندان چه گناهی داریم آیا باید خاک شش داشته باشیم. متاسفانه اگر چند روز هوا خراب باشه فقط یک روز رو تعطیل می کنند. هیچ مزیتی و تفاوتی هم با کارمندانی که مثلا در تهران کار می کنند نداریم. لطفا از فرمانداری ویژه زابل که در حد معاونت استاندار هست این سئوال رو بپرسید.

 

اهالي كوي سالار وحومه آن درشهرستان اروميه چندين سال است كه باكمبودآب مشروب حتي براي خوردن وآشاميدن مواجه هستندوهرگونه درخواست وشكايتي حتي ازدفتررييس جمهوروآب وفاضلاب استان آغ بي جواب وترتيب اثري داده نشده است خواهشمنداست پيگيري نماييد.آدرس اروميه جاده سلماس كوي سالاروحومه

 

با سلام همانطور که میدانید تهران از کمبود اب رنج می برد و مسئولین مدام به مردم میگویند در مصرف اب صرفه جویی کنید. لطف کنید پیگیری بفرمایید چرا شهرداری منطقه 12 هر روز ساعت 6 صبح جدول وسط خیابان از م شهدا تا انتهای خیابان مجاهدین رو می شوید.ایا شستن روزانه جداول و اب پاشی هر روز با وجود کم آبی نیاز میباشد؟ خواهشمند است حتما موضوع رو پیگیری نمایید.

 

جدیدا در تهران، پشت اکثر چراغ های راهنمایی رانندگی دوربین و فلش نصب شده است که به محض زرد شدن چراغ و یا عبور از خط پیاده از خودرو عکس می اندازند مشکل اینجاست که اکثر تایمر های چراغ سبز به صورتی تنظیم شده اند که که به صورت یکباره مثلا از روی عدد 20 به 2 انتقال می یاند و خودرو هایی که بر اساس زمانبندی تایمر در حال رد شدن از تقاطع هستند به یکباره با چراغ زرد و قرمز و عکس برداری این دوربین ها ماجه می شوند. خواهشمند است با توجه به اینکه این روش نوعی از تضعیع حقوق شهروندی است و جریمه های بی دلیلی را به دنبال دارد به ان رسیدگی کنید.

 

از مدیریت محترم مترو تهران خواهشمندیم به وضعیت ایستگاه مترو دروازه شمیران رسیدگی کند. این ایستگاه یا فاقد دستگاه تهویه است یا مسئولین ایستگاه دستگاه تهویه را روشن نمیکنند. گاهی گرمای هوا و آلودگی بقدری در این ایستگاه زیاد میشود که حتی تنفس معمولی هم با مشکل مواجه میگردد. این مسئله در گرمای تابستان واقعا غیر قابل تحمل است.

 

با سلام و احترام مشکل بنده در خصوص خشک شدن درختان محله تهرانپارس است. از سال 13901391 مناطقی محله تهرانپارس به شبکه فاضلاب شهری متصل شد و از همان سال به بعد با خشک شدن چاه های آب سطحی ، درختان چنار و نارون و کاج این منطقه رو به خشک شدن گذاشته اند. طوری که هر شش ماه عوامل شهرداری فقط از خیابان محل زندگی من 10 تنه درخت خشک میبرند. با توجه به اینکه عمر این درختان بالای سی سال است و اهالی با مشقت فراوان آنها را رشد داه اند خواهشمند است. به کمکی در جهت باز آفرینی و سبز شدن مجدد این محله صورت گیرد. پیشتر با خدمات 137 شهرداری تماس گرفته ام و گفتم که درخت هایی که کاملا خشک شدن نباید قطع شوند و جواب 137 این بود که با 1818 تماس بگیرید در حیطه کار ما نیست.

اقتصادی

لطفا پیگیری کنید وقتی اصلا گاز مصرف نکرده ای چرا باید مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کنی؟

 

چرا با وجود هفت کارخانه بزرگ تولید شکر در خوزستان ، طرح طبقه بندی مشاغل اجرا نشده است

 

آنهایی که از ثبت نام یارانه در سال گذشته جاماندند چه زمان فرصت ثبت نام پیدا میکنند؟ سایت یارانه ده فقط برای اعتراض آنهایی است که یارانه شان امسال قطع شده میباشد، در غیر اینصورت سایت پیام میدهد: "در وضع شما تغییری ایجاد نشده" و سایت رفاهی هنوز بسته است. بنابراین یارانه جاماندگان بدون آنکه حتی فرصت ثبت نام و راستی آزمایی داشته باشند کماکان قطع است. آیا به نظر شما این بی عدالتی نیست؟

 

سلام.. آزمون وزارت نیرو در تاریخ 31 اردیبهشت 94برگزارشد .مقرر شد تا آخر خرداد ماه نتایج آزمون کتبی منتشر شود.تا اامروزکه 2شهریور است نتایج قطعی اعلام نشده و مرکز آزمون وزارت نیرو هر روز به نحوی به داوطلبین استرس وارد میکند و دائم امروز و فردا میکند...با اشتباه مرکز آزمون در روند تطبیق مدارک داوطلبین ..روند اعلام نتیجه به درازا کشید.کاش مرکز آزمون مردانه اعلام کند که قادر به برگزاری آزمون نیست و کار را به مرکز سنجش کشور بسپارد.

آموزش

بنده دانشجوی دکترای روزانه دانشگاه علم و صنعت هستم . پژوهانه را رسما می گویند نمی دهیم. جایگزین وام رو هم که به ما چون ترم آخری هستیم تعلق نمی گیره. اگه هم میگرفت سایر وام های دریافتی به جای 60 ماهه باید 36 ماهه پرداخت بشن. 17 تا هم شرط داره. فقط یه خواهش: ما رو که خر فرض نکنید.

 

با سلام و خداقوت چرا اين همه بي نظمي وجود دارد در سايت ثبت نام دانشگاه ازاد علوم تحقيقات تهران يه بار ميگن ثبت نام يكشنبه است يه بار ميگن دوشنبه بعد از 3 ماه تعطيلي نمره ها نهايي نشد يا هنوز استاد نمره ها را ندادنند بعد ميگن ثبت نام بر اساس معدل است .اطلاع رسانيشون بيشتر اشتباه است لطفاپيگيري كنيد

 

 

با سلام امسال در آموزش و پرورش ناحیه 5 مشهد سازماندهی نیروهای متوسطه اول با بی عدالتی انجام شد وبه وضوح حق امتیاز بالاها را خوردند و امتیاز پایین ها جای امتیاز بالاها را گرفتند سازماندهی به این صورت بود که وقتی رفتیم جای خود را با توجه به امتیاز مان تعیین کنیم دیدیم بیشتر مدارس پر شده اند وقتی اعتراض کردیم گفتند ما امسال به مدیران اجازه دادیم که دو دبیر که خودشان دوست دارند با خودشان ببرند مدیران هم دو دبیر حتی بعضی ها بیشتر هم با خود به مدارسشان برده بودند نتیجه اینکه من که در امتیاز بندی نفر دوم بودم نفر22 جای من را گرفته بود یا در رشته دیگر نفر 27 جای نفر اول را گرفته بود و شکایات ما به جایی نرسید از شما خواهش می کنم این موضوع را پیگیری کنید ولااقل انعکاس بدین ممنون

رتبه بندي معلمان حق همه معلماني است كه تااول مهرهم مشغول بكارند وسپس دراول مهربازنشست ميشوندازشهرستان طبس

 17304

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    6 0
    احسنت واقعا پاسخ این سوالات الزامی می باشد آقای گزارشگر، آقای مجری، آقای ... اینها رو از مسئولین بپرس نه حال و احوالش را
  • بی نام A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    6 0
    سلام چرا وقتی گاز مصرف نمیکنیم آبنمان روزی 1300ریال به شرکت گاز بدهیم از بوئین زهرا