۰ نفر
۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در نشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزار شد، درباره مسائل مربوط به باشگاه صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ این روز ها چشم های زیادی به یاشگاه پرسپولیس دوخته شده است. چشم هایی که منتظر هستند تا ببینند حال این تیم خوب می شود؟ در حالیکه در لیگ برتر به خاطر بازی های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 20 روز تعطیل است، اتفاقات جالبی حول باشگاه پرسپولیس افتاده. اینکه باشگاه سعی دارد با یک روش مدرن هزینه های خود را از طریق طرفداران تامین کند، نکته ای است که مورد انتقاد بسیاری از اهالی فوتبال قرار گرفته است. کار به جایی رسیده که کریم باقری پیشکسوت پرسپولیس که یکی از دستیاران برانکو هم است، به سیم آخر زده و در مصاحبه ای گفته : " طاهری نمی تواند باشگاه را اداره کند و باید برود. " وقتی کریم باقری در قامت یک پرسپولیسی قدیمی این حرف را می زند یعنی اوضاع باشگاه تعریف چندانی ندارد. در همین راستا علی اکبر طاهری امروز در نشستی خبری به صحبت درباره وضعیت کنونی تیم پرداخت. او درباره بدون اسپانسر ماندن پرسپولیس گفت : " خیلی ها برای اسپانسری باشگاه جلو آمدند اما با هیچکدام به توافق نرسیدیم. "

انگار برای طاهری مهم نیست که چه هجمه عظیمی علیه کسب درآمد باشگاه از طریق هوادار به وجود آمده. چون او در ادامه صحبت های خود گفت: " ما در حال حاضر به حمایت های هواداری فکر می کنیم و روز های آینده به نتیجه می رسیم. ما وضعمان را به همین شکل ادامه نخواهیم داد و هیئت مدیره در حال بررسی مشکلات است." طاهری بر این تاکید دارد که کمک های هواداری برای تیم می تواند خیلی موثر باشد. او در این خصوص گفت: " در بازی مقابل فولاد به باشگاه کمک شد تا بلیط های بازی رایگان شود. ما دوست داریم از این افرادی که عاشق پرسپولیس هستند و علاقه دارند به باشگاه کمک کنند استفاده کنیم."

نکته مشخص این است که مدیران قبلی پرسپولیس راحت تر از طاهری اسپانسر جذب می کردند اما طاهری که کاملا با این قضیه مخالف است نسبت به این ادعا چنین واکنشی نشان داد: " این چه سوالی است که می پرسید؟ معوقاتی که باشگاه دارد مربوط به یکی دو سال گذشته نیست. اگر شرایط اینگونه بود که شما گفتید باید تراز مالی مثبت باشد اما حالا می بینید که منفی است."

طاهری درباره انتقاد کریم باقری به مشکلات مالی گفت: «باشگاه تعریف مشخصی دارد و مربی و بازیکن و ... طبق آن کار می کنند. همه باید این منشور را رعایت کنند و به آن احترام بگذارند. اگر کسی گلایه دارد باید آن را در خود باشگاه مطرح کند نه خارج از باشگاه.»

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =